Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 16:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

omit edoa schreef:
Als je je oude xbox wegdoet met het gedacht van een slim te kopen, hoe kan je er dan voor zorgen dat je arcede games en save files bewaard blijven?

Is er ook nog een inwisselingsprogramma van je oude xbox zodat je geld terugkrijgt of is dat al lang vervallen?

Bedankt voor enig antwoord


Als je hem wegdoet na je een slim koopt kan je je data transferren met een transfer cable..

Zo'n calbe kun je gratis verkrijgen als je naar de Xbox 360 helplijn belt (heb ik gedaan) of je koopt zo'n cable in de winkel (dat natuurlijk afzetterij is want ze vragen al makkelijk 20 €) Ken zelf iemand die er enkele heeft besteld bij MS en die ze dan verkocht op ebaby voor 20 € het stuk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
omit edoa BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2009
Berichten: 39

Ok thanks. Ik heb de info zelf gevonden op hun support page. Ik zat daarnet op het forum te zoeken , staat echt niets nuttig op.

Geld terugvorderen bij aankoop van een nieuwere xbox doen ze blijkbaar wel niet meer. Alee, ik vind er toch niets van. Jammer..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Nou ik denk dat je wel 50 Euro kunt krijgen in de game mania voor een oude X360... Trouwens vergeet niet dat je harde schijf niet werkt op de slim maar bon je gaat wrslijk toch je gegevens overzetten .

Let er wel op dat niet al je aangekochte games licensies mee overgaan bij een transfer....Nou ja van mijn + 100 gedownloade games waren er 3 waar de licensie niet werd overgezet, maar je kunt wel op de Xbox site je licencies ovezetten (wel maar één keer om het half jaar ofzo).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
omit edoa BerichtGeplaatst: 03 Jun 2011 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Mrt 2009
Berichten: 39

Wow ik wist niet dat je dat kon doen! bedankt voor de hint, zal ik zeker eens langsgaan bij game mania.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Als ik iets wil kopen op Xbox Live Marketplace d.m.v. PayPal te gebruiken, krijg ik een foutmelding, zeggend dat ik MS Points kan kopen met MS Points...

Microsoft's helpdesk wist me enkel te melden dat ik neit de enige ben met dit probleem. Hebben jullie dit probleem ook? En hoe is het op te lossen? Alvast bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Jun 2011 10:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Kheb een vraag, zijn alle original Xbox games af te spelen op de 360.
Kan ik na de vakantie eindelijk eens Shin Megami Tensei Nine in mijn Japanse 360 stoppen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 25 Jun 2011 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Nee , hier is een lijst met games die het wel doen.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_games_compatible_with_Xbox_360
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Okt 2011 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Na problemen te hebben gehad met mijn PlayStation 3, die overigens nog steeds bij Sony is, heb ik nu problemen met mijn Xbox 360. Forza Motorsport 4, en ook andere titels, weigeren soms te lezen, met een 'this disc is unreadable'-bericht als versiering voor mijn scherm en lopen vast. Hoe zou het toch komen? De afgelopen week heb ik zo'n 16 uur in Magnacarta 2 gestopt en nu ineens leest de disc niet meer... :S

Zojuist Microsoft gebeld en zijn melden dat ik moet proberen de updates te verwijderen. Misschien is mijn harde schijf het probleem, zeggen ze. Hopelijk is de Xbox 360 niet stuk, want anders moet ik zo'n €85,- betalen voor reparatie. En bovenop de reparatiekosten van mijn PlayStation 3, kan ik me dat echt niet veroorloven, nu...

Leef met me mee, alsjeblieft? En probeer me te helpen, als je kunt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Okt 2011 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

DRE zijn een welbekend probleem van de 360. Ik vrees dat de houdbaarheidsdatum van je 360 voorbij is. Vroeg of laat moest het toch gebeuren, ikzelf kreeg 2 rode lichtjes en kon nooit mijn playtrough in Metro 2033 afmaken. Aan je HDD zal het vast niet liggen, die gaan langer mee dan de console zelf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Okt 2011 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Gezer schreef:
DRE zijn een welbekend probleem van de 360. Ik vrees dat de houdbaarheidsdatum van je 360 voorbij is. Vroeg of laat moest het toch gebeuren, ikzelf kreeg 2 rode lichtjes en kon nooit mijn playtrough in Metro 2033 afmaken. Aan je HDD zal het vast niet liggen, die gaan langer mee dan de console zelf.

De console is uit de fabriek gerold op 2008-06-09, dus ik neem aan dat dit staat voor 6 september 2008. Iets ouder als drie jaartjes, dus...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Okt 2011 09:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

9 juni. JJJJDDMM wordt bijna nooit gebruikt. JJJJMMDD is dan weer ideaal voor internationale doeleinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Okt 2011 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Alle updates verwijderd via de 'geheime' toetsencombinatie. Daarna opnieuw een update toegepast. Het apparaat werkt weer zoals het hoort!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Dec 2011 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ugh... ik heb vandaag het nieuwe Dashboard gedownload met de verplichte update. En ik moet zeggen dat ik het een vies, lelijk, onoverzichtelijk en bovenal onpraktisch dashboard vind. Waarom kan ik niet terug naar het allereerste Dashboard van de Xbox 360? Dat is in mijn optiek nog steeds de beste die er ooit was...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Dec 2011 00:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Mr. Awesome schreef:
Ugh... ik heb vandaag het nieuwe Dashboard gedownload met de verplichte update. En ik moet zeggen dat ik het een vies, lelijk, onoverzichtelijk en bovenal onpraktisch dashboard vind. Waarom kan ik niet terug naar het allereerste Dashboard van de Xbox 360? Dat is in mijn optiek nog steeds de beste die er ooit was...

Echt? Ik vind dat Microsoft steeds beter wordt met die Dashboards en dat deze dus echt gewoon de beste van allemaal is! Mooi en overzichtelijk! Ik kijk uit naar Windows 8!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 08 Dec 2011 07:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2011
Berichten: 70

http://www.nerfnow.com/comic/image/642
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Beste gamed leden, ik zit met een vraag

--Is het schadelijk voor de Xbox 360 of voor de HDD als je het regelmatig switched van de Japanse 360 naar de europese?

let me know, want mijn Japanse 60gb HDD is kapot gegaan en werkt niet meer.
Als ik een game opstart wordt er gevraagd welke device ik wil openen om de game te laden, maar echter als ik dat doe dan hoor je geen geluid meer, maar wel bij de Europese 12GB versie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
deadlytown BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Ik denk niet dat het problemen op moet leveren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 12 Okt 2012 22:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Oke thanks, dan switch ik hem dan gewoon om wanneer ik een Japanse 360 game wilt spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 6 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group