Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 24, 25, 26  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Jul 2012 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
The Dark Knight Rises - 9/10

Je vond The Dark Knight dus beter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 17 Jul 2012 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

John Carter en Inkheart. Allebei heel leuke films.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Jul 2012 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Magic Mike - 5/10
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 24 Jul 2012 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

The Dark Knight Rises 8.0/10

Zeer sterke afsluiter van de trilogie. Bane en Catwoman doen het allebei bijzonder goed en ook Bale en Caine doen het weer net zo goed als altijd. Verhaal is prima maar haalt het niet bij die van The Dark Knight. Wel leuk dat Nolan weer realistische en spelende thema's heeft benut [terrorisme en destructieve revolutionaire bewegingen] maar de gelaagdheid kwam niet zo goed uit de verf als in het voorgaande deel. Verder zijn er naar het einde toe ook een paar gaten in het plot en enkele onlogischheden te bespeuren. [hoe kwam Batman/bruce zomaar terug op het eiland?]
Ook zat er een cliche'tje in waarvan ik nooit had gedacht dat Nolan hem zou gebruiken; een tijdbom... Beetje jammer. gelukkig maakte de actie dat ruimschoots goed, met name de scene waarin batman volledig gebroken wordt is pijnlijk om te zien maar ijzersterk.
Een heerlijke summer blockbuster die terecht als 'episch' bestempeld mag worden.

Once Upon A Time In America ?/10

Ik heb geen idee wat ik deze film voor cijfer moet geven. Ik vond de eerste 2 uur ijzersterk. De switches tussen tijdsperiode waren interessant en origineel, en de make up was verbluffend goed. Een interessante manier om een verhaal te vertellen. De jongentjes in het eerste anderhalf uur van de film doen het stuk voor stuk fantastisch. Ook het tweede tijdperk is sterk en Robert Deniro laat maar weer mooi zien dat hij een van de beste acteurs ooit is.

Jammer dat het daarna inkakt. De laatste drie kwartier van de film vond ik maar matig en onnodig traag. ik vond het in vergelijking met de sterke storytelling van de rest van de film een flinke tegenvaller. Toen eenmaal duidelijk werd wat het laatste gedeelte van het plot inhield vond ik het maar een beetje slapjes. Jammer, want de eerste 2 uur van de film waren van ontzettend hoog niveau.
Een prachtig gangster-epos met een einde dat voelt als een slap excuus om een prachtig verhaal te vertellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Jul 2012 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Jelle Havermans schreef:
The Dark Knight Rises 8.0/10

Zeer sterke afsluiter van de trilogie. Bane en Catwoman doen het allebei bijzonder goed en ook Bale en Caine doen het weer net zo goed als altijd. Verhaal is prima maar haalt het niet bij die van The Dark Knight. Wel leuk dat Nolan weer realistische en spelende thema's heeft benut [terrorisme en destructieve revolutionaire bewegingen] maar de gelaagdheid kwam niet zo goed uit de verf als in het voorgaande deel. Verder zijn er naar het einde toe ook een paar gaten in het plot en enkele onlogischheden te bespeuren. [hoe kwam Batman/bruce zomaar terug op het eiland?]
Ook zat er een cliche'tje in waarvan ik nooit had gedacht dat Nolan hem zou gebruiken; een tijdbom... Beetje jammer. gelukkig maakte de actie dat ruimschoots goed, met name de scene waarin batman volledig gebroken wordt is pijnlijk om te zien maar ijzersterk.
Een heerlijke summer blockbuster die terecht als 'episch' bestempeld mag worden.

Ben het eens met je. Daarnaast gaf The Joker The Dark Knight Rises dat stukje meer genialiteit.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 05 Aug 2012 10:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Romantics: Saaie film met een flinterdun verhaal waar de schrijvers zeer moeilijk over doen om het naar voren te brengen - 2,0

Plan C: Ben niet altijd zo van de Nederlandse films, maar deze kon ik zeker waarderen. Sterk acteerwerk van Ruben van der Meer, verhaal zit ook goed in elkaar. - 7,5
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 05 Aug 2012 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat

The Raid: Redemption
Ik vond de film eigenlijk wel tegenvallen... misschien waren de verwachtingen te hoog omdat iedereen de film 'geweldig' vind. Er zitten zeker toffe actiescènes in, maar om nou te zeggen dat het origineel is.. mwa. Bij geen enkele scene had ik iets van 'wow', wat ik bijvoorbeeld bij Ong Bak wel had.
6,5/10

The Raven
Een thriller over een seriemoordenaar die zijn moorden pleegt geïnspireerd op de verhalen van Edgar Allan Poe. Samen met de politie gaat de schrijver proberen de moordenaar te pakken. Op zich een hele toffe insteek, maar de film weet niet echt de spanning er in te houden. Ik had eigenlijk ook meer horror verwacht...
7/10
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Aug 2012 14:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Uit luiheid en omdat ik er redelijk veel heb gezien de afgelopen tijd... Blauwe sterretje is mijn rating.

Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Aug 2012 08:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Bulletproof Monk: Wat een belachelijke film. 3/10.
Night at the Museum: Grappige film 7/10.
Night at the Museum 2: Meer van hetzelfde. 6/10.
Beverly Hills Cop II: Spannend en grappig, Murphy op zijn top. 9/10.
Beverly Hills Cop III: Mooie afsluiter. 8/10.
Music & Lyrics: Lekker niet-nadenken romantische film en verslavende muziek. 9/10.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 09 Aug 2012 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Bunshinbsaba
in China, volledig Chinees...
remake van de 2004 Koreaanse film
7/10 niet slecht maar ook niet goed genoeg

The Mechanic
in China, engels gesproken
9/10 een hele goede actie film

Abduction
in China, engels gesproken
7/10

21 Jump Street
in de vliegtuig(Amsterdam-Chengdu), engels
3/10 wat een smerige bagger film

The Cabin in the Woods
in de vliegtuig(Chengdu-Amsterdam), engels
6/10 vaag gedoe, lekker ranzig

Laatst aangepast door dantekloon op 09 Aug 2012 19:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 09 Aug 2012 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat

The Usual Suspects 8.8/10

Ijzersterk verhaal en fantastische acteurs [met name Spacey] gecombineerd met een zeer originele verhaalstructuur maken dit een klassieker.

Due Date 6.7/10

Wel een leuk duo in de hoofdrol en een aantal geslaagde grappen, maar de film wordt nergens zo leuk als films in dezelfde geest zoals The Hangover. Due Date moet het hebben van de subtiele grapjes en referenties [die scene waar de baardmans The Godfather nadoet ]. Al met al wel een leuk filmpje voor op een brakke zaterdagmiddag ofzo.

The Pianist 8.0/10

Prachtige film over een joodse pianist in polen tijdens de tweede wereld oorlog. Erg overtuigende sfeer, mooie muziek, goed acteerwerk en een boeiend verhaal. Eigenlijk geen kritiekpunten.

Silent Hill 7.4/10

Prima horrorfilm! Special effects zijn erg goed en de regisseur is zeer trouw gebleven aan de games wat de film zeker ten goede komt. Verhaaltje is nog wel leuk gevonden alhoewel de film af en toe wel een steekje laat vallen. Acteerwerk was helemaal niet slecht, en Sean Bean deed het zoals altijd weer top. Leuk als je zin hebt in een lekker goor, maar creepy, horrorfilmpje, leuker als je wel is een Silent Hill game gespeeld hebt.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 10 Aug 2012 01:08    Onderwerp: Reageren met citaat

ATM (3/10)
Nou superkut allemaal. Gewoon het hele concept is al niks en dan is de uitvoering ook nog behoorlijk matig.

Mulholland Drive (8.5?/10)
Deze wil ik nog herzien, want het is allemaal niet eenvoudig. Wel een aantal heel memorabele scènes en een sterke spanningsopbouw.
Terug naar boven
CowboySpike BerichtGeplaatst: 10 Aug 2012 01:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Jelle Havermans schreef:

Silent Hill 7.4/10

Prima horrorfilm! Special effects zijn erg goed en de regisseur is zeer trouw gebleven aan de games wat de film zeker ten goede komt. Verhaaltje is nog wel leuk gevonden alhoewel de film af en toe wel een steekje laat vallen. Acteerwerk was helemaal niet slecht, en Sean Bean deed het zoals altijd weer top. Leuk als je zin hebt in een lekker goor, maar creepy, horrorfilmpje, leuker als je wel is een Silent Hill game gespeeld hebt.
Is idd een vette film.
Terug naar boven
Weslii BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 09:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb City of Ember gekeken.

Vrij matige film die toch best vermakelijk is. Een film voor op zondagmiddag als je geen zin hebt om jezelf aan te kleden. De film voelt wel een beetje afgeraffeld aan.

Ik heb ook Back to the Future weer eens gekeken. Die film blijft geniaal, dat is echt een film om gewoon eens in de twee jaar weer te kijken. Het valt me wel op dat die Michael J Fox echt een klein scharminkel is.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Aug 2012 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joris schreef:
Mulholland Drive (8.5?/10)
Deze wil ik nog herzien, want het is allemaal niet eenvoudig. Wel een aantal heel memorabele scènes en een sterke spanningsopbouw.

Deze wil ik ook nog erg graag zien. Heb ooit een stukje gekeken met CKV of zoiets op school, lekker vaag allemaal. Dus leuk.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Brave - Voor een Pixar film ben ik wel wat meer gewend maar uiteindelijk was het toch een hele leuke film, vind vooral de artwork heel erg mooi.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Aug 2012 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat

The Expendables 2 9/10
Heerlijke actie film met een geweldige cast. Chuck Norris was echt epic in de film en ook Arnold en Bruce hadden in deze film geweldige scenes. Van Damme vs Stallone vecht scene was zeer geweldig gedaan. De film is grotendeels actie en minder story. Voor sommige jammer, maar voor andere beter. Kortom dit is een geweldige action film voor de liefhebbers uit de jaren 80/90. Enigste minpunt was dat Jet Li alleen in het begin van de film meedeed. Dit is The Avengers film onder de action movies.

The Dark Knight Rises 9/10
Heb het al twee weken terug ofzo gezien, maar wil toch mijn mening nog geven. Ik vond het een geweldige afsluiter van de trilogie. Persoonlijk vond ik deze film de beste van de drie. Bane was een geweldige schurk en persoonlijk vind ik hem veel beter dan The Joker. Het verhaal was geweldig gedaan en de nieuwe personages waren ook geweldig zoals Catwoman en John Blake. De open einde vond ik zo goed gedaan dat je bijna zou willen dat ze een deel 4 maken, maar liever niet. Persoonlijk vind ik deze films bij elkaar de beste comicbook films ever made.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Aug 2012 11:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Grey 3/10
Hoe goed ik Liam Neeson ook als acteur vind, deze film was veel te langdradig en voorspelbaar.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 26 Aug 2012 14:27    Onderwerp: Reageren met citaat

The Expendables (3/5)
Beter dan het eerste deel, want iets meer over de top. Jean Claude en Chuck Norris spelen de leukste rollen, al was de scène met Arnold en Bruce ook zeer vermakelijk.

Total Recall (3/5)
Het ziet er allemaal ontzettend vet uit en de film heeft een goede snelheid, maar het had een stuk spannender kunnen zijn als ze meer hadden gespeeld met 'wat is echt en wat is verbeelding'.

Juno (4.5/5)
Echt een verrassend toffe film, goede muziek, leuke acteurs en grappig bovendien.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 26 Aug 2012 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:

Total Recall (3/5)
Het ziet er allemaal ontzettend vet uit en de film heeft een goede snelheid, maar het had een stuk spannender kunnen zijn als ze meer hadden gespeeld met 'wat is echt en wat is verbeelding'.

2012 remake bedoel je dan denk ik?

Cabin in the Woods - De film heeft iets tofs, maar hier en daar denk je ook van 'moet dat nou zo cliche?'. Hierdoor is de film in het eerste uur best lame. Daarna komt het plot helemaal los en heb je wel een toffe horror film.
7/10
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Aug 2012 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat

^toffe horror film, dat film slaat echt helemaal nergens op.

The Mechanic
Blijft een top film

The Expandables 2
10/10 voor de actie
3/10 voor het verhaal
wat een keiharde goede actie film, echt geweldig.
het laatste battle tussen Van Damme en Stallone, echt indrukwekkend.
het enigste min punt is idd dat Jet Li maar een kleine rol heeft, èèn van mijn favo acteurs
maar goed, Bruce Willis en Arnold Schwarznegger maken het wel weer goed, ook Chuck Norris is echt super in die film.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Aug 2012 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

O mijn god. The Expendables een goede film. Waar gaat de wereld naar toe?
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 27 Aug 2012 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat

The Avengers.

9/10.

Vette film, leuke humor maar er had iets meer actie in gemogen.

Vooral de relatie tussen de Hulk en Thor is echt grappig.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Aug 2012 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

nou de films die jij kijkt zijn geweldig
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 27 Aug 2012 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Hij geeft de film uiteindelijk een 6.5/10 lol.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 24, 25, 26  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 10 van 26

Ga naar: