Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCPS VitaNintendo 3DSWii UPlayStation 3PlayStation 4Xbox 360Xbox 3AppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 29, 30, 31  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Jun 2012 05:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
scorpio23-b schreef:
Toch maar Final Fantasy XIII-2 gekocht en ben net een uurtje aan het spelen.
Tot nu vind ik het een hele verbetering ter vergelijking met Final Fantasy XIII.

Catherine.

Speel maar NIET door. Final Fantasy XIII-2 is een WAARDELOZE game!

fixed

Heb sinds het uit spelen van Kingdom Hearts 3D:Dream, Drop, Distance geen game meer gespeeld, what the hell is wrong with me
volgens mij zie ik nu ook pas dat de Japanse RPGs tegen woordig echt verpest en verneukt zijn.

Kijk tot nu toe alleen nog maar uit naar Final Fantasy Versus XIII, Tales of Xillia 2, Tokitowa, Ni no Kuni allen PS3 en Persona 4 the Golden.

Deze generatie heb ik alleen Tales of Xillia, Tales of Graces, Tales of Vesperia, Final Fantasy XIII, Kingdom Hearts Birth by Sleep, Kingdom Hearts 3D goed gevonden, maar de rest, bagger troep.
ook is Final Fantasy XIII-2 van goede JRPG quality, maar het speelt gewoon niet goed genoeg en het verhaal is saai.

Ik zit tegen woordig ook niet meer te wachten op goedkoop in elkaar gezette games zoals Cross Edge, Trinity Universe, Atelier serie, Agarest serie.
jammer is dat toch allemaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 20 Jun 2012 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
scorpio23-b schreef:
Toch maar Final Fantasy XIII-2 gekocht en ben net een uurtje aan het spelen.
Tot nu vind ik het een hele verbetering ter vergelijking met Final Fantasy XIII.

Catherine.

Speel maar lekker door. Final Fantasy XIII-2 is een stuk betere game dan XIII!

fixed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Jun 2012 11:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Dantekloon, je zeurt. Probeer zelf dan een goede JRPG te maken als je alles toch slecht vindt..

Speel die games nu gewoon, ze zijn echt de moeite waard. Geloof me.
Terug naar boven
Lajakovic BerichtGeplaatst: 20 Jun 2012 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat

'The real life', graphics zijn gruwlijk, maar de gameplay zuigt.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Jun 2012 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Dantekloon, je zeurt. Probeer zelf dan een goede JRPG te maken als je alles toch slecht vindt..

Ja je zegt dat ze de moeite waard zijn, maar keek gisteren nog naar je trophies.
Jij installeert de game maar speelt ze niet eens.
Atelier Meruru bijv. je eerste trophy krijg je als je new game begint,maar die trophy heb jij nog niet eens.
Disgaea 4 het zelfde, en Agarest en zo.
met andere woorden, je hebt de game nog niet gespeeld.

Lajakovic, dat wil ik niet zeggen, al hoewel de gameplay aardig zuigt
graphics zijn bij sommige games wel raar als je zo'n game als Agarest, Cross Edge en Disgaea in je PS3 drukt.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Jun 2012 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Asianator schreef:

Ja je zegt dat ze de moeite waard zijn, maar keek gisteren nog naar je trophies.
Atelier Meruru bijv. je eerste trophy krijg je als je new game begint,maar die trophy heb jij nog niet eens.

graphics zijn bij sommige games wel raar als je zo'n game als Agarest, Cross Edge en Disgaea in je PS3 drukt.

Het klopt dat ik Atelier Meruru: The Apprentice even in mijn PS3 heb gestoken, echter heb ik daarna besloten om eerst Atelier Rorona: The Alchemist of Arland te spelen. Disgaea 4: A Promise Unforgotten precies hetzelfde; ik wil eerst Disgaea 3: Absence of Justice spelen. En met Record of Agarest War ZERO ben ik gewoon nog bezig.

En graphics maken een game niet goed, gameplay wel. Dus ook al ziet een tactische JRPG er uit als een late SNES-titel, dan nog kan deze game mij erg verblijden als de gameplay gewoon goed is.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Jun 2012 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
dantekloon schreef:
Asianator schreef:

Het klopt dat ik Atelier Meruru: The Apprentice even in mijn PS3 heb gestoken, echter heb ik daarna besloten om eerst Atelier Rorona: The Alchemist of Arland te spelen. Disgaea 4: A Promise Unforgotten precies hetzelfde; ik wil eerst Disgaea 3: Absence of Justice spelen. En met Record of Agarest War ZERO ben ik gewoon nog bezig.

En graphics maken een game niet goed, gameplay wel. Dus ook al ziet een tactische JRPG er uit als een late SNES-titel, dan nog kan deze game mij erg verblijden als de gameplay gewoon goed is.

Waarom koop je ze dan als je eerst de voorgaande deel wilt uitspelen terwijl ik als jij weten dat je ze nooit speelt.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Jun 2012 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ten eerste; ik speel ze zeer zeker. Alleen niet direct. Ik koop ze omdat ik weet dat ik ze wil hebben en spelen. Echter, sommige games zijn niet lang na de launch al vrij lastig te vinden. Omdat ik hierin geen risico wil lopen, koop ik dergelijke titels direct. En de games lopen niet weg, hoor. Ze wachten braaf tot ik ze zal spelen.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Jun 2012 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb er nog geen moeite gehad om dat soort games te vinden.
wel Collector's Editions dat bijna niet meer te krijgen is als de
Final Fantasy XIII-2 Crystal Edition

maar mijn zeldzaamste PAL game is Wild Arms 5,
helaas speel jij geen game met echt hoge waarde zoals de Wild Arms, Suikoden, Xenosaga, Tales of, Shadow Hearts series.
Terug naar boven
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 20 Jun 2012 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Ten eerste; ik speel ze zeer zeker. Alleen niet direct. Ik koop ze omdat ik weet dat ik ze wil hebben en spelen. Echter, sommige games zijn niet lang na de launch al vrij lastig te vinden. Omdat ik hierin geen risico wil lopen, koop ik dergelijke titels direct. En de games lopen niet weg, hoor. Ze wachten braaf tot ik ze zal spelen.

Ik geef je groot gelijk.
Ik heb gisteren toevallig Tales of Vesperia gekocht voor de Xbox 360, ik keek net op de site van Gamemania, nu blijkt de game nergens meer te krijgen zijn.
zelfs niet used.
Ik ben net zoals jij, ik koop JRPG's altijd zodra ze uit zijn, omdat ik bang ben dat ik ze na een tijdje niet meer kan vinden.
Alleen met de Final Fantasy games hoef ik me geen zorgen te maken, die kan je over het algemeen vrij makelijk vinden.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 21 Jun 2012 01:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Lego Batman 2 DC Super Heroes - 60.4%
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Jun 2012 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

RoaringMdog schreef:

Ga je voor de honderd procent?

Heb zojuist alles uit de stad gehaald (op één poort na, deze kun je pas bouwen bij 250 Golden Bricks), nu nog eens alle levels in Free Play doorlopen. Zit rond de 85 procent.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 26 Jun 2012 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
RoaringMdog schreef:

Heb zojuist alles uit de stad gehaald (op één poort na, deze kun je pas bouwen bij 250 Golden Bricks), nu nog eens alle levels in Free Play doorlopen. Zit rond de 85 procent.

Had binnen 3 dagen al 100% Wat een verslavende game was dat.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Jun 2012 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

RoaringMdog schreef:
Rene Groen schreef:
RoaringMdog schreef:

Had binnen 3 dagen al 100% Wat een verslavende game was dat.

Haha, dat doe je sneller dan ik. Zeker een verslavende game, vond enkel dat de opdrachten in de stad wel heel erg herhalend werden voor de Golden Bricks, maar dat is nu achter de rug.
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 26 Jun 2012 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Zelda: Minish Cap nog steeds. Ik zit bij de 15 uur met 13 hartjes richting de eindbaas, wat ik redelijk kort vind voor een Zelda game, Ocarina of Time heeft mij 40 uur gekost en Skyward Sword 54 volgens mij.
Terug naar boven
Gezer BerichtGeplaatst: 26 Jun 2012 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Chime op PSN, goddamn beste puzzel game ooit! Coole soundtrack ook
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 26 Jun 2012 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Kingdoms of amalur reckoning, de demo vond ik helemaal niks maar nu ik het spel (voor 15 nietguldens) op de kop getikt had er toch in verdiept en nu ben ik verslaafd ;_;
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 28 Jun 2012 01:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Begonnen aan Persona 3 Portable, half uurtje gespeeld. I like it! En Minish Cap laatste baas, i hate!
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 28 Jun 2012 01:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ratchet And Clank & The Amazing Spider-Man.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Jul 2012 22:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Beware Planet Earth! (PC)
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 08 Jul 2012 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Goldeneye 007 Reloaded - Geinige CoD clone met een Jamed Bond jasje aan, niets meer niets minder. Een pluspunt aan deze game is de 007 Classic mode waar je levensbalk niet bijgevuld word, dat is dan ook de enige reden waarom ik de game nu uberhoubt nog speel.

Persona 3 - Vorige week weinig gespeeld, maar pak hem nu weer snel op waar ik gebleven ben. Tot nu toe erg vermakelijk.
Terug naar boven
Nin007 BerichtGeplaatst: 11 Jul 2012 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Beyond Good & Evil HD - Ziet er tenminste speelbaar uit nu op mijn 40inch tv.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Jul 2012 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat

The Dig

Terug naar boven
Gezer BerichtGeplaatst: 11 Jul 2012 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Beyond Good & Evil HD - Ziet er tenminste speelbaar uit nu op mijn 40inch tv.

Nice. BG&E is één van de beste platform games. Als Rayman 3 nu eens PS+ korting krijgt...

Ik speel momenteel BF3 mp.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 11 Jul 2012 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

TinTin and the Secret of the Unicorn.

Had de game al eens uitgespeeld op een ander account, nu met mijn eigen account trachten alle achievements binnen te halen als tussendoortje. De TinTin and Haddock mode is simpel, maar wel vermakelijk.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 29, 30, 31  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 16 van 31

Ga naar: