| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 205, 206, 207 ... 499, 500, 501 Volgende
|
| Mafusto |
Geplaatst: 04 Jul 2012 21:26 Onderwerp:
| |

|
| Zelfs dan zou ik het alleen innemen als je je helemaal niet kunt concentreren na meerdere pogingen en onderbrekingen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 04 Jul 2012 21:34 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | - Deze hitte met een zolderkamer, gelukkig valt het vandaag nog wel wat mee door de wind die net me kamer iin komt
+/- hoe doen ze het? elke zomer vind ik opeens de mainstream hardstyle/hardcore goed..
- Misschien niet naar free festival kunnen dit weekend
- nog heel veel te doen voor school, zou dus eigelijk nu ook weer moeten werken, maar kan me echt niet meer concentreren. en ritalin werkt tegenwoordig ook niet echt goed voor me, zonde. |
Waarom niet bro? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 04 Jul 2012 22:04 Onderwerp:
| |
![]()
|
| ninodude schreef: | | Dellion schreef: | - Deze hitte met een zolderkamer, gelukkig valt het vandaag nog wel wat mee door de wind die net me kamer iin komt
+/- hoe doen ze het? elke zomer vind ik opeens de mainstream hardstyle/hardcore goed..
- Misschien niet naar free festival kunnen dit weekend
- nog heel veel te doen voor school, zou dus eigelijk nu ook weer moeten werken, maar kan me echt niet meer concentreren. en ritalin werkt tegenwoordig ook niet echt goed voor me, zonde. |
Waarom niet bro? |
Ja.. Ik word echt genaaid door god atm..
At first, verslag waar ik echt tering lang aan had gewerkt is zomaar weg. Kan het nergens vinden en heb het verder echt niet verplaatst of iets in die trand. en dat moet af & geleerd voor maandag.
Verder nog wat minder interesante, maar hinderlijke, dingen. Kortom er gewoon echt de tijd niet voor. Hopelijk dat ik het nog terugvind dan kan ik offc wel
Oja, vriendin denkt natuurlijk dat het kutsmoes is omdat ze merkt dat ik haar niet wil. (maar zit in vriendengroep, dus wil gewoon wel vrienden blijven)
En na een kwartier uitleggen (waarin ik beter gewoon had kunnen zoeken..) snapt ze het nog steeds niet. FML
@Mafusto
Dat is bijna altijd, ik heb probably ADD. Maar idd, op dagen dat ik niks hoef te doen neem ik het ook niet idd. Ik kijk wel uit, is gewoon troep. Het werkt wel. maar het is nogsteeds troep
Ps: Om een beeld te scheppen, ik kan me minder lang concentreren dan het Nederlands elftal. (tenzei het me interesseert tho) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 04 Jul 2012 22:16 Onderwerp:
| |

|
Balen man, ik hoop dat je je verslag nog terug gaat vinden dan kunnen we misschien even meeten op Free Festival!
Ik heb, tenminste daar ga ik vanuit, ook een soort van ADD. Ik gebruik de hele dag door meditatie oefeningen om rustig te blijven en me te kunnen concentreren en ik moet zeggen dat helpt echt een heel stuk. Ik heb daar een boekje voor gekocht op Bol.com, 3 minuten meditatie voor 7 Euro. Concentratie is zo erg versterkt dat ik, als ik naar mijn oude zelf kijk, echt een heel stuk rustiger ben geworden en meer gecontroleerd bezig ben. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 04 Jul 2012 22:21 Onderwerp:
| |
![]()
|
| ninodude schreef: | Balen man, ik hoop dat je je verslag nog terug gaat vinden dan kunnen we misschien even meeten op Free Festival!
Ik heb, tenminste daar ga ik vanuit, ook een soort van ADD. Ik gebruik de hele dag door meditatie oefeningen om rustig te blijven en me te kunnen concentreren en ik moet zeggen dat helpt echt een heel stuk. Ik heb daar een boekje voor gekocht op Bol.com, 3 minuten meditatie voor 7 Euro. Concentratie is zo erg versterkt dat ik, als ik naar mijn oude zelf kijk, echt een heel stuk rustiger ben geworden en meer gecontroleerd bezig ben. |
Als ik toch free festival ga neem ik wel ritalin voor je mee, kan je een keer kijken of het werkt (dan weet je namelijk of je add hebt)
(en anders heb je gewoon een prima space, haha)
Welk boekje btw? En ik geloof niet echt in meditatie.. hoe moet dat me helpen ooit
Sorry voor offtopic, hierna zal ik weer ontopic gaan |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 04 Jul 2012 22:28 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 04 Jul 2012 22:55 Onderwerp:
| |
![]()
|
Oke een laatste offtopic, check je pm in paar min |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 04 Jul 2012 22:56 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Dell, was het overigens gelukt met je MSN?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 04 Jul 2012 23:04 Onderwerp:
| |

|
Beetje drugs dealen xD
+ nog een nachtje bij mn vriendin verblijven
+ hardlopen gaat steeds beter
- morgen weer om 7u werken |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 04 Jul 2012 23:07 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Nickdhnick schreef: | Beetje drugs dealen xD
Uh uh, fout, medicijnen.
+ ik schenk het hem, ik verkoop het niet. haha
En @redneckerz
Nee, nog steeds niet geprobeerd haha. nog weinig tijd gehad.
Komende week ook btw niet, mondelinge examens.
Zal je wel ff laten weten tegen die tijd
+/- veel energie, plus omdat het avond is en vrij . - omdat ik morgen vroeg op moet
+ hoop echt dat ik vrij van school kan regelen morgen, ik doe liever dat verslag thuis. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 04 Jul 2012 23:11 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: |
+ nog een nachtje op mn vriendin verblijven
|
Ik las dit dus. Dit zal wss wel gebeuren, maar toch... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 04 Jul 2012 23:22 Onderwerp:
| |

|
LOL!
+ mooi filmpje gemaakt van mijn 10 year anniversary met een vriend. Vrienden sinds 2002 en veel meegemaakt! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 05 Jul 2012 00:30 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | | Nickdhnick schreef: | Beetje drugs dealen xD
Uh uh, fout, medicijnen.
|
Echt niet goed bezig maat xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 05 Jul 2012 00:51 Onderwerp:
| |

|
| JasperCLA schreef: | | Dellion schreef: | | Nickdhnick schreef: | Beetje drugs dealen xD
Uh uh, fout, medicijnen.
|
http://youtu.be/FshyxPOE0Po
Lololol. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 05 Jul 2012 01:29 Onderwerp:
| |
![]()
|
| JasperCLA schreef: | | Dellion schreef: | | Nickdhnick schreef: | Beetje drugs dealen xD
Uh uh, fout, medicijnen.
|
Waar heb jij het telkens over man,
Het is dus slecht om iemand te helpen om erachter te komen of hij add heeft?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 05 Jul 2012 03:09 Onderwerp:
| |

|
Ratalin -> rust =/= ADD... Ik hoop dat jij nooit onderzoeker of dokter wordt. NOOIT!
Laatst aangepast door Mafusto op 05 Jul 2012 03:21; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 05 Jul 2012 03:13 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Mafusto schreef: | | Ratalin -> =/= ADD... Ik hoop dat jij nooit onderzoeker of dokter wordt. NOOIT! |
Serieus? Je weer dat ritalin voorgeschreven word bij add? En het als je het hebt, dus add, je positive effecten zou moeten ervaren van de ritalin? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 05 Jul 2012 03:15 Onderwerp:
| |

|
| Je weet ook dat dit medicijn ook werkt als je geen ADD hebt. Dus nee werking stelt niet ADD vast. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 05 Jul 2012 03:22 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Mafusto schreef: | | Je weet ook dat dit medicijn ook werkt als je geen ADD hebt. Dus nee werking stelt niet ADD vast. |
Nou. Dan zijn dr verschillende soorten. Of een afwijkende factor in dit verhaal, want volgens de psychologen schijnt het enkel een geweest positief effect te hebben als je ook echt wat hebt. En ik ken mensen die niks hebben qua ziektes en die gebruiken het als partydrug. Met effecten die ook wel xtc /speed light word genoemd. Nou zo zou ii Dd effecten bij mij en mensen met add of adhd echt niet noemen :p |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 05 Jul 2012 03:30 Onderwerp:
| |

|
| Van wat ik gelezen heb over Ritalin, heeft het invloed op de synapsen. Zelfs zonder ADD en ADHD of andere psychische aandoeningen. Zo was er 2 jaar geleden groot nieuws dat studenten Ritalin en soortgelijke medicijnen gebruikten om zich beter te kunnen concentreren voor hun studie zonder ADD of ADHD te hebben. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Velqor |
Geplaatst: 05 Jul 2012 03:41 Onderwerp:
| |
![]()
|
edit; oke @ ander topic dus
- Niet geslapen vannacht, zonde. drukke dag te gaan, en had wel wat extra energie kunnen gebruiken.
- Drukke dag dus ivm verslag opnieuw schrijven/zoeken, en profielwerkstuk daarna nog uit mijn hoofd leren voor de presentatie (- plus nog een poster maken )
- Wat een herrie vogels in de ochtend, gaan ze net op me dak zitten om dan meer herrie te produceren dan metal bands (of dubstep producers, welke diss je dan ook zou willen horen) dan kan ik al helemaal niet meer slapen
+ Ah, ik kan misschien nu wel alles op ultra sloom tempo doen en vervolgens nog op tijd op school komen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 05 Jul 2012 12:27 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
- Vergeet dit topic steeds een beetje
++ Weekje bij mijn vriendin haar stageadres kamperen in Zandvoort
+ Zo naar Amsterdam
+ Vakantie!
+ Voldoende gekregen voor ons groepsproject hoewel ik echt niet snap waarom |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 05 Jul 2012 13:09 Onderwerp:
| |

|
| Dellion schreef: | | Mafusto schreef: | | Je weet ook dat dit medicijn ook werkt als je geen ADD hebt. Dus nee werking stelt niet ADD vast. |
Nou. Dan zijn dr verschillende soorten. Of een afwijkende factor in dit verhaal, want volgens de psychologen schijnt het enkel een geweest positief effect te hebben als je ook echt wat hebt. En ik ken mensen die niks hebben qua ziektes en die gebruiken het als partydrug. Met effecten die ook wel xtc /speed light word genoemd. Nou zo zou ii Dd effecten bij mij en mensen met add of adhd echt niet noemen :p |
http://www.rilatine-adhd.be/rilatine-en-drugs/gevolgen-misbruik.htm
+ Ian thomas is ne wener, leggen ze een concert stil omdat er wat flessen naar z'n kop worden gegooid :p
- Het ziet er niet naar uit dat hij ermee kapt, zucht. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 05 Jul 2012 13:16 Onderwerp:
| |

|
| JasperCLA schreef: |
+ Ian thomas is ne wener, leggen ze een concert stil omdat er wat flessen naar z'n kop worden gegooid :p
- Het ziet er niet naar uit dat hij ermee kapt, zucht. |
http://youtu.be/br3JmszJdQA
Iedereen komt hier met respect naar een artiest kijken.
Iemand die wat playbackt en gewoon zanger kan zijn omdat papa een grote portemonee heeft noem ik geen artiest
Dan zit em nog als een mongool wa rond te draaien achter brahim  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 05 Jul 2012 13:48 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | @Thibby hij verlengt zijn contract niet. De kans is aanwezig dt hij zijn contract gewoon gaat uitdienen. |
Ja maar Arsenal gaat hem waarschijnlijk niet willen laten gaan zonder er geld voor te vangen en dat betekent dat hij hoogstwaarschijnlijk dit jaar vertrekt, wrs het beste voor hem want de Arsenal-fans kunnen dit niet apprecieren, we bleven hem steunen tijdens de periodes waarin hij geblesseerd was, nu speelt hij anderhalf jaar goed en hij is weg..
Niet netjes vind ik maar ja het is zijn keuze en hij is bovendien al 28 dus veel langer had hij niet meer bij Arsenal gespeeld  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 205, 206, 207 ... 499, 500, 501 Volgende |