Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 26, 27, 28  Volgende  
Icarax BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
Maar 1 ding weet ik wel van Final Fantasy!
DE HELE FINAL FANTASY SERIE NA FINAL FANTASY X IS VERPEST ALS DE DIKKE TERING.
Nadat FFX nog wel goed en verslavend is om te spelen, mag de rest van FFXI tot XIV diep in de stront zakken.

Dat is dan jouw mening. Persoonlijk vond ik X helemaal niet zo top terwijl ik in XII 192 uur gestoken heb en er geen seconde spijt van gehad. XII was een top game. Ben nu ook onlangs eventjes de trial van XI aan het spelen, en de game is bijlange na zo slecht nog niet. Ik krijg zo het idee dat de enige reden dat men zo op de game zijn kop zit is omdat hij online is. Maar als je dat terzijde laat, lijkt XI mij gewoon een goeie MMO (en heeft een behoorlijk heerlijke soundtrack voor zover ik het al gehoord heb). Misschien niet de top in de branche, maar voor SE's eerste MMO was het wel een succes.

Wat XIII betreft ben ik het wel eens met de algemene opinie dat ie zwaar tegenviel. En wat SE met XIV heeft uitgespookt is hallucinant. Hoewel ik van spelers van het eerste uur al heb gehoord dat de game er zeer sterk op vooruit gegaan is sinds de release. Valt af te wachten of de game met de 2.0 update en de PS3 release zijn imago als flop kan oppoetsen. (Als blijkt dat dat zo is ben ik best wel benieuwd om hem eens te proberen, nu XI mij wel bevalt.)

Gewoon wat minder doem denken. De serie heeft altijd al zijn pieken en dalletjes gehad (welke dat ook mogen zijn, dat schijnt te verschillen van persoon tot persoon. Zo vond ik bijvoorbeeld II, VI, VII en X dalletjes, maar er zijn er blijkbaar niet veel die die mening delen. ), ze klimt er wel weer uit. En mocht ze dat niet doen, ah, er zijn vast wel alternatieven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Alles na FFX stelde gewoon teleur en daar is maar 1 reden voor: Sakaguchi ging weg. FF12 was nog cava maar het verhaal was pretty forgettable.
Terug naar boven
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 30 Jun 2012 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

FFXI & FFXIV heb ik altijd al willen spelen maar ik snap heel die betalings-wijze niet dus heb ik het maar gelaten..
voordat ik iets doe waar ik spijt van krijg
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 10:32    Onderwerp: Reageren met citaat

enige wat leuk was aan ff12 was het mmo achtige aspect, maar dat haalde het bij lange niet bij de klassieke gameplay van 1-9

ff12 had amper verhaal, de karakters waren sfeerloos en werden totaal niet uitgediept op balthier na, de muziek was wel ok maar dat kwam meer omdat het vagrant story muziek was, het paste niet persé bij ff.

dus ja ik ben het in zn algemeen wel eens met dantekloon, maar dan na 9.
want bij 10 ging het al mis door de wereldmap eruit te slopen en het spel een stuk linearder te maken.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Final Fantasy XIII-2 is anders nog redelijk. Ik heb er zelf een hoop plezier van, misschien niet van dezelfde kwaliteit als andere delen maar het is wel een stap in de goede richting.

Ik kan echt niet wachten op Final Fantasy X HD, hield eerst echt niet van die game maar het is nu echt een van mijn favoriete Final Fantasy games geworden.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Final Fantasy XIII-2 is anders nog redelijk. Ik heb er zelf een hoop plezier van, misschien niet van dezelfde kwaliteit als andere delen maar het is wel een stap in de goede richting.

Ik kan echt niet wachten op Final Fantasy X HD, hield eerst echt niet van die game maar het is nu echt een van mijn favoriete Final Fantasy games geworden.

Het is ook mijn favoriete Final Fantasy-game. Echter volgt de XIII-serie daar direct achter. Overigens hoop ik wel dat ze de originele stemmencast zullen gebruiken voor de HD-versie; James Arnold Taylor en Hedy Burress. Eventueel mogen ze de Japanse stemmen toevoegen voor extra awesomeness.
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
ninodude schreef:

Het is ook mijn favoriete Final Fantasy-game. Echter volgt de XIII-serie daar direct achter.

Asianator schreef:
Als laatste mag je zeker vragen welke Final Fantasy-delen ik heb uitgespeeld. Momenteel zijn er dat drie; Final Fantasy X, Final Fantasy XIII en Final Fantasy XIII-2. Dit wil echter niet zeggen dat ik andere delen niet gespeeld heb, want ik heb bijvoorbeeld, hoewel ik het spel niet tot het einde heb gespeeld en er nog steeds mee bezig ben, wel zo'n 75 uur in Final Fantasy XII doorgebracht. Ook andere delen in de serie, zoals Final Fantasy X-2 en enkele 2D-delen, heb ik flink gespeeld.

Just providing some explanations here.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 15:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals ik in dat bericht al eerder aangeef, heb ik flink wat uren doorgebracht in de oudere delen. Ik heb dus lang genoeg gespeeld om een mening te vormen over de games. En als ik dat doe, kom ik alsnog tot de conclusie dat ik X, XIII en XIII-2 de meest leuke delen vind die ik gespeeld heb.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat

musthavethisgame schreef:

Asianator schreef:
Als laatste mag je zeker vragen welke Final Fantasy-delen ik heb uitgespeeld. Momenteel zijn er dat drie; Final Fantasy X, Final Fantasy XIII en Final Fantasy XIII-2. Dit wil echter niet zeggen dat ik andere delen niet gespeeld heb, want ik heb bijvoorbeeld, hoewel ik het spel niet tot het einde heb gespeeld en er nog steeds mee bezig ben, wel zo'n 75 uur in Final Fantasy XII doorgebracht. Ook andere delen in de serie, zoals Final Fantasy X-2 en enkele 2D-delen, heb ik flink gespeeld.

Just providing some explanations here.

^

gg.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 16:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet X ook nog uitspelen dus dan zou mening ook niet tellen dus.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat

FF7>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>FF6>FF10>FF8

FF7 best friggin game evah

3, 4, 5 en 9 moet ik nog spelen. De eerste 2 hadden geen verhaal dacht ik?
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat

-Final Fantasy I tot VI, ze zijn alleen best saai om te spelen, heb ze alle 6 dus niet uitgespeeld
-Final Fantasy VII, is nog steeds de beste Final Fantasy ooit, kort daar achter -Final Fantasy VIII, wat ik daarmee erg jammer vond dat alle steden worden afgesloten in CD4, dus je moest alles doen in CD3.
-Final Fantasy IX is ook kei goed, maar ook net als FFVIII worden de meeste gebieden afgesloten.
-Final Fantasy X is een hele goede game met een goed verhaal, maar de game is vindt ik zo goed dat mij de world map geen ene flikker uit maakt.
-Final Fantasy X-2, een game boordevol extras dat gewoon mooi blijft om te spelen.
-Final Fantasy XI en XIV, online, nooit zal ik ze kunnen spelen.
-Final Fantasy XII, best saaie gameplay, slecht verhaal.
-Final Fantasy XIII, is een leuke game om je een paar game throughs mee te vermaken.
-Final Fantasy XIII-2, omdat je door de tijd rijst, heb een pure fucking hekel aan tijd rijzen, maakt de verhaal zo ingewikkeld, ik kon de hele FFXIII gedoe opeens niet meer volgen.

Tales of serie is beter tegen woordig.

en Remy, jij had toch alleen maar FFX, FFXIII, FFXIII-2 gespeeld?
en hoe komt het dat als je FFXIII goed vindt dat je daar een paar jaar over hebt gedaan om die game eindelijk eens uit te spelen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

[Doe niet zo lullig over een simpel typfoutje - Red.]
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat

[Niet zo happen wanneer iemand een geintje maakt - Red.]
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
>>>FF6>FF10>FF8

Echt? In mijn herinnering was 6 je fav. Was alweer een tijdje geleden, dus ik zal er daardoor wel naast zitten.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Het maakt toch niets uit hoe lang ik erover doe om een game uit te spelen, of zie ik dat verkeerd? Ik speel een game wanneer ik er zin in heb, niet omdat iemand anders van mening is dat ik 'm zo snel mogelijk moet uitspelen.

Het klopt dat ik Final Fantasy XIII pas had uitgespeeld tegen dat Final Fantasy XIII-2 verscheen, maar dat is mijn eigen beslissing. Waarom zaag je daar continu over, dantekloon? Ik kan ook zagen over het feit dat jij 'geen zin' hebt om de besturing van Yakuza: Dead Souls aan te passen en het daardoor al direct bestempelt als een slecht spel. Dat duurt ook net tien seconden. Maar dat is je eigen beslissing.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
>>>FF6>FF10>FF8

Echt? In mijn herinnering was 6 je fav. Was alweer een tijdje geleden, dus ik zal er daardoor wel naast zitten.

Dat dacht ik dus ook.

En ik ben het ook eens met Asianator, dat moet ie lekker zelf weten wat die doet.
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Gezer schreef:
>>>FF6>FF10>FF8

Dat dacht ik dus ook.

En ik ben het ook eens met Asianator, dat moet ie lekker zelf weten wat die doet.

als jij een game goed vindt, speel je hem toch veel?
ik neem aan dat je de game dan veel speelt als je het een geweldige game vindt.

en remy, als de gameplay waardeloos is, is de game ook waardeloos.
Ik vondt niet alleen de besturing in Dead Souls verpest, alles is verpest aan die game.
en nog èèn ding, ik pas NOOIT de besturing aan, NOOIT.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 01 Jul 2012 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Soms heb je gewoon even geen zin om te spelen, ik heb dat ook ik kwam pas maanden later terug op Metroid:Fusion en ik vind het echt een keigoede game.
Terug naar boven
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 02 Jul 2012 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat

net FFtheathrhythm ge-pre-ordered bij gamemania kan niet w8en, krijg een extra stylus & stickers yay!!
Terug naar boven
dantekloon BerichtGeplaatst: 02 Jul 2012 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat

welke Final Fantasy games staan nog in ontwikkeling eigenlijk???
ik weet alleen Final Fantasy Versus XIII........ welke nog meer?
en hoe zit het met Final Fantasy XIV voor de PS3?
Terug naar boven
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 02 Jul 2012 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat

dantekloon schreef:
welke Final Fantasy games staan nog in ontwikkeling eigenlijk???
ik weet alleen Final Fantasy Versus XIII........ welke nog meer?
en hoe zit het met Final Fantasy XIV voor de PS3?

XIV 2.0 is nog in ontwikkeling geloof ik en zou eind 2012/ begin 2013 komen naar ps3 maar weet niet zkr

FFX remastered is ook nog in ontwikkeling samen met FFDmensions voor ios

ps. en oja en misschien die sequel voor FF XII
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Jul 2012 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

De geruchten over de annulering van Final Fantasy Versus XIII blijken onjuist te zijn, en de titel is nog steeds in ontwikkeling. Sterker nog, tijdens de Tokyo Game Show aankomende september zal er iets van de game getoond worden!

Daarnaast worden de geruchten over Final Fantasy XIII-3 steeds sterker, en lijkt het erop dat Square Enix tijdens de viering van het 25-jarig bestaan van de reeks een officiële aankondiging van deze game gaat doen. Als fan van de Final Fantasy XIII en Final Fantasy XIII-2 kan ik dat natuurlijk enkel toejuichen!

Als laatste doen er ook verhalen de ronde over Final Fantasy XV. Een kleine opsomming:
    1. Final Fantasy XV schijnt al enkele jaren in ontwikkeling te zijn (de ontwikkeling is gestart net na de Japanse release van Final Fantasy XIII).
    2. Het team dat eraan werkt ik zo'n 200 personen groot.
    3. Hiroyuki Ito schijnt de regisseur te zijn. Hij werkte al eerder mee aan Final Fantasy VI, Final Fantasy IX en Final Fantasy XII.
    4. De game zou gebruikmaken van een geëvolueerd vechtsysteem zoals we dat zagen in Final Fantasy XII.
    5. Final Fantasy XV speelt zich af in een grote, open wereld en kent levendige steden zoals we die ook zien in titels als Assassin's Creed.
    6. Het spel geeft de speler de mogelijkheid om tijdens gevechten verschillende ledematen van vijanden aan te vallen, net zoals dat in de PlayStation-titel Vagrant Story kon.
    7. Yoichi Wada, baas van Square Enix, heeft de wens om deze titel grootser te laten zijn dan The Elder Scrolls V: Skyrim. Ook zou Final Fantasy XV de veelgeprezen Final Fantasy VII moeten overtreffen, zowel in recensiescores als verkoopcijfers.
    8. Final Fantasy XV dient te verschijnen voor alle huidige consoles, waaronder de PlayStation 3 en Xbox 360.

Laatst aangepast door Asianator op 21 Jul 2012 20:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 21 Jul 2012 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Thnx voor de info, maar heb je een bron. Het klinkt allemaal een beetje te mooi om waar te zijn.

OT: Ik speel nu weer FFIX
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Jul 2012 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Thnx voor de info, maar heb je een bron. Het klinkt allemaal een beetje te mooi om waar te zijn.

Deze informatie is afkomstig van verschillende bronnen, waaronder NeoGAF en RPGSite.net.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 26, 27, 28  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 20 van 28

Ga naar: