| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 34, 35, 36 Volgende
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 29 Mei 2012 14:47 Onderwerp:
| |

|
| the_dan schreef: | | Lol @ greg miller (IGN) en jim (destuctoid) die tegen elkaar aan lopen zeiken op twitter |
Greg Miller is awesome, ookal suckte zijn DS2 review, hij gaf UC3 wel een 10/10 :O
@Remy: FF13 sucks, get over it, grootste minpunt vond ik dat belachelijke verhaal. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 29 Mei 2012 14:50 Onderwerp:
| |

|
| Helaas maakt greg wel vaak veel slechte grappen :p |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 29 Mei 2012 15:02 Onderwerp:
| |

|
| Gezer schreef: | | @Remy: FF13 sucks, get over it, grootste minpunt vond ik dat belachelijke verhaal. |
Je hebt een mening over de game, zie ik. Helaas deel ik deze game niet. Het verhaal was erg goed, vind ik. Ook de personages spraken me erg aan.
| elemeNt schreef: | | Sorry hoor maar het verhaal en de personages waren juist behoorlijk tergend in FF XIII (op Lightning na). Zeker voor een FF game. Het vervolg verkocht ook niet voor niets als een drol. |
Voor mijn mening over het verhaal en de personages, zie mijn reactie op Gezer's tekst hierboven. En Final Fantasy XIII verkocht minder, maar nog steeds goed. Mensen verwachtte gewoon teveel, en dat begint een trekje te worden van gamers tegenwoordig... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 29 Mei 2012 15:43 Onderwerp:
| |

|
| Asianator schreef: |
| elemeNt schreef: | | Sorry hoor maar het verhaal en de personages waren juist behoorlijk tergend in FF XIII (op Lightning na). Zeker voor een FF game. Het vervolg verkocht ook niet voor niets als een drol. |
Voor mijn mening over het verhaal en de personages, zie mijn reactie op Gezer's tekst hierboven. En Final Fantasy XIII verkocht minder, maar nog steeds goed. Mensen verwachtte gewoon teveel, en dat begint een trekje te worden van gamers tegenwoordig... |
FF XIII verkocht inderdaad goed, maar het verhaal en de personages bleken zo belachelijk dat XIII-2 zoals ik al zei als een drol verkocht. Terwijl jij beweerde dat er juist een vervolg kwam omdat het zo geweldig was... de verkoop spreekt je toch behoorlijk tegen. Als het verhaal en de personages echt zo goed waren als je nu beweert, dan waren er veel meer verkocht van FF XIII-2. Meer dan de helft van de mensen die FFXIII gekocht hebben, hebben FFXIII-2 niet eens gekocht... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 29 Mei 2012 16:27 Onderwerp:
| |

|
HAAATSJOEH!!
Sorry om even te onderbreken maar dit is het vitatopic ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 29 Mei 2012 19:52 Onderwerp:
| |

|
| Citaat: | Sony is readying a revamp of PlayStation Plus to be revealed during its E3 press conference, Eurogamer understands.
Multiple sources have indicated that part of Sony's E3 press conference, set for Monday 4th June, will be devoted to running through the revamp, which is designed to help convince more people to sign up to the premium subscription service.
One of the ways Sony will do this is by giving subscribers top tier games for free, and implementing proper integration with PS Vita. Plus on Vita will offer Vita exclusive titles and DLC and cloud services that mean you won't have to connect the handheld to a PlayStation 3 or a PC to back up saves and other content.
Currently PlayStation Plus, which costs £39.99 for a one-year membership and £11.99 for a 90-day membership, grants full game trials, automatic updates, cloud game saving, discounts and early access to content. Sony says Plus offers content worth around £200 a year.
While a Sony Computer Entertainment Europe spokesperson declined to comment on our report, PlayStation Plus content manager Ross McGrath expressed his enthusiasm for the service on his Twitter page.
"By the way, if you don't have a PS+ subscription, now is the time to get one. For real. Just get 3 months if you aren't sure. Trust me," he said.
Earlier this month several possible tiers of subscription options were highlighted by a user survey designed to poll potential customers on what they would like Plus' rewards to focus on, including offering new releases free of charge.
One possible tier would offer 61 new "A" quality games a year, but with only one PS3 release a week. Sony's suggested price would be a $7.99 (about a fiver) monthly fee, with three-month and yearly price plans also available. Another option offers 80 games a year, mostly "C" and "B" quality, for $10 a month (about £6). Titles would be at least a year old, although 10 full PS3 releases would be offered every week.
The revamp of PlayStation Plus marks the beginning of a wider effort to improve the PlayStation Network across multiple devices over the coming year, and, we've heard, may include a new, redesigned PlayStation Store that also facilitates purchases from a proper PC web store similar to Xbox Marketplace. |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 29 Mei 2012 19:54 Onderwerp:
| |

|
Dus als dit klopt, wordt Plus goedkoper en heb je er meer aan. Lekker dan, ik betaal al twee jaar lang €50,- per jaar.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 29 Mei 2012 20:08 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 29 Mei 2012 20:22 Onderwerp:
| |

|
Vetjes, dat ziet er echt leuk uit.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 29 Mei 2012 21:59 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 30 Mei 2012 21:39 Onderwerp:
| |

|
| Grivity rush + resistance demo staan op het Europese psn |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 31 Mei 2012 09:35 Onderwerp:
| |

|
KH HD voor PS3/PSV/WIU?
| Citaat: | | We've gotten word that next week, all of the titles you see in the image above will be remastered into what we currently know as Kingdom Hearts: HD Remix or Kingdom Hearts: Remembrance. Our reoccurring source Geno, who had been the first to break news about the Castlevania Lord of Shadows sequel prior to anyone else, has informed us that a pending E3 announcement will involve Kingdom Hearts 1,2, Chain of Memories, 358/2 Days, and Birth By Sleep receiving HD upgrades and launching on PS3, Wii U, and PS VITA. According to Geno, not only will these Kingdom Hearts titles receive HD makeovers, they'll be supported with new side quests that'll tie up the plots of each game. The Wii U version in specific is said to make plot connections with Kingdom Hearts 3D (Dream Drop Distance), which has yet to release in America on 3DS. Although details are kinda slim, we expect Kingdom Hearts HD Remix/Remembrance to be revealed at Sony or Nintendo's E3 press conferences. |
http://www.dualpixels.com/profiles/blogs/kingdom-hearts-hd-remix-to-be-shown-at-e3-2012-for-ps3-wii-u-and-
@the dan: straks eens checken =) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 31 Mei 2012 10:42 Onderwerp:
| |

|
@Gezer
I want to believe, but it sounds to good to be true.
Damn you Sqeenix!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 31 Mei 2012 23:36 Onderwerp:
| |

|
^^inderdaad, lijkt me logischer om KH in 2 Collections te delen=meer money voor hun.
Anyway, EPIC MEGATON nieuws: New Little Kings Story naar het Westen!
| Citaat: | EL SEGUNDO, Calif. – May 30, 2012 – Konami Digital Entertainment, Inc. today announced that New Little King's Story will be available for download for the new PlayStation®Vita handheld entertainment system this summer. Featuring a brand new storyline and online functionality, New Little King's Story offers players a royal role playing game with enhanced PlayStation®Vita system graphics and features.
New Little King's Story follows players as they assume the role of King Corobo, tasked with reclaiming his kingdom from the Devil King, "The Nightmare." Players will experience an incredible journey as they visit seven different kingdoms and battle against evil dark lords that have captured the royal princesses. As King, gamers will need to lead their Royal Guard in every grand battle, and plan attacks wisely as they grow their populations and broaden their territories.
The action adventure title takes full advantage of the PlayStation®Vita system, featuring upgraded 2D and 3D visuals, and utilizes intuitive touch controls, including the PlayStation®Vita system rear touch pad. Players can also enjoy a myriad of newly added online features including downloadable content, item combining co-operative play and online leaderboards. |
http://www.youtube.com/watch?v=psuVY79yvWI&feature=youtube_gdata_player
Day 1!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 31 Mei 2012 23:40 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 01 Jun 2012 08:20 Onderwerp:
| |

|
| Wouw, Little King's Story op de Wii was echt zo een geweldige hidden-gem! Ik ben blij dat er een sequal komt en dat deze ook naar het westen komt, deze komt er bij zeker in! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 01 Jun 2012 09:21 Onderwerp:
| |

|
| LKSVita is geen sequel maar een andere invulling van het origineel. Desalniettemin wel een aanrader als je de Japanners mag geloven. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 01 Jun 2012 10:25 Onderwerp:
| |

|
| Wtf, ik wou de Resistance demo downloaden maar blijkbaar had ik niet genoeg geheugen, dus ik ging ff uit de store, verwijderde iets en kwam terug de demo downloaden maar was opeens verdwenen. Ik kan de demo nergens vinden, ook niet via zoekfunctie wtf? :/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 01 Jun 2012 11:26 Onderwerp:
| |

|
Klopt, sony heeft het erafgehaald  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 01 Jun 2012 13:16 Onderwerp:
| |

|
| Resistance maakt sony en Vita een beetje belachelijk. Gisteren nog een heel gedoe omdat ze de prijs hebben verlaagd in de store en niet het verschil wou terugbetalen aan ongelukkige kopers die de game voor de prijsdaling al hadden gekocht. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Codewarrior |
Geplaatst: 01 Jun 2012 13:57 Onderwerp:
| |

|
| the_dan schreef: | Klopt, sony heeft het erafgehaald  |
Gaan ze het terug erop zetten? Ik wil mijn Resistance kick van de week! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 01 Jun 2012 16:09 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 01 Jun 2012 16:18 Onderwerp:
| |

|
| konnichiwa schreef: | | Resistance maakt sony en Vita een beetje belachelijk. | De controles en gameplay moeten erg strak in elkaar zitten. De GFX en het geluid moet alleen tegenvallen. Zie het als een goed begin voor een volgend deel.
Vandaag hebben de US en EU blog bekend gemaakt dat Soul Sacrifice ook naar het westen komt. Forsaken Souls die onlangs door SCEA geregistreerd werd, was een WIP naam. Gelukkig houd dit spel itt GD wel aar originele titel. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 01 Jun 2012 16:47 Onderwerp:
| |

|
| Mafusto schreef: | | konnichiwa schreef: | | Resistance maakt sony en Vita een beetje belachelijk. | De controles en gameplay moeten erg strak in elkaar zitten. De GFX en het geluid moet alleen tegenvallen. Zie het als een goed begin voor een volgend deel. |
Een goed begin met 59 op metacritic? Had het trouwens niet alleen over de game maar ook heel de heisa rond maar het kan alleen maar beter worden....
Edit: In Canada geven ze nu resistance gratis aan mensen die een vita kopen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 01 Jun 2012 17:28 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|