Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Gerucht heeft betrekking op LucasArts en inderdaad niet op EA, maar ook niet op Activision. Het zou mogelijk om Battlefront 3 gaan, maar ja: geruchten. Dat The Force Unleashed III geannuleerd zou zijn is overigens ook slechts een gerucht, er is zelfs nooit een bevestiging geweest van de ontwikkeling.

De nieuwe Star Wars game is zeker niet Battlefront III. De game maakt deel uit van een nieuwe franchise binnen de Star Wars franchise.

Trouwens, ik ben niet zeker of de game zal worden uitgegeven door Activision, maar historisch gezien zal dat waarschijnlijk wel het geval zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Christian Vuye schreef:
Rene Groen schreef:
Gerucht heeft betrekking op LucasArts en inderdaad niet op EA, maar ook niet op Activision. Het zou mogelijk om Battlefront 3 gaan, maar ja: geruchten. Dat The Force Unleashed III geannuleerd zou zijn is overigens ook slechts een gerucht, er is zelfs nooit een bevestiging geweest van de ontwikkeling.

De nieuwe Star Wars game is zeker niet Battlefront III. De game maakt deel uit van een nieuwe franchise binnen de Star Wars franchise.

Trouwens, ik ben niet zeker of de game zal worden uitgegeven door Activision, maar historisch gezien zal dat waarschijnlijk wel het geval zijn.

Let wel: Het gerucht gaat dat het Battlefront III gaat, net zoals er geruchten gaan dat het een geheel nieuwe Star Wars titel is. Natuurlijk weten we pas bij de E3 of er een Star Wars titel komt en zo ja, welke dit is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Hopelijk krijgen we de OS van de WiiU te zien, daar ben ik het meest naar benieuwd. Moet wel een heel interactieve OS zijn als de geruchten over de RAM verbruik kloppen. Niet perse op de WiiU, of PS4 verwacht ik zonder lag te multitasken: op internet gaan terwijl ik game, muziekje openzetten, PS Store en Home open, Twitter en Facebook apps open, trophies background syncing etc. Dingen die allemaal mogelijk zijn op mn Galaxy S2.

4GB ram zou voldoende moeten zijn.

Imo de PS4 gaan we niet zien, vind het spijtig dat het nu al word gehyped, maakt het wachten nog lastiger :/

Ik denk PS4 aankondiging rond januari-februari 2013, op E3 specs en games en launch in november 2013.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 12:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Als de PS4 echter een service als Gaikai krijgt verwacht ik de console zelfs pas in 2014, in ieder geval zeker geen aankondiging dit jaar. Een Xbox 360 opvolger zou nog altijd kunnen, echter verwacht ik die eerder begin volgend jaar (de aankondiging althans) en een release eind 2013.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat

@Rene
Een Gekai service zal geen invloed hebben op de release van de PS4. Sony zal niet zo dom zijn om geen fysieke game releases toe te laten op de PS4. Gekai/Onlive zal software matig aangepast kunnen worden.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mafusto schreef:
@Rene
Een Gekai service zal geen invloed hebben op de release van de PS4. Sony zal niet zo dom zijn om geen fysieke game releases toe te laten op de PS4. Gekai/Onlive zal software matig aangepast kunnen worden.

Tuurlijk kan het wel invloed hebben, we weten immers niet wat de plannen zijn van Sony op dat gebied en het kan daardoor makkelijk de levensduur van een console verlengen. Ze kunnen zelfs afwachten wat het doet en aan de hand daarvan hun beslissingen aanpassen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Let wel: Het gerucht gaat dat het Battlefront III gaat, net zoals er geruchten gaan dat het een geheel nieuwe Star Wars titel is. Natuurlijk weten we pas bij de E3 of er een Star Wars titel komt en zo ja, welke dit is.

Nee, dat is geen gerucht. Het is officieel (vanuit Spike TV) dat het om een nieuwe Star Wars franchise gaat.

Rene Groen schreef:
Als de PS4 echter een service als Gaikai krijgt verwacht ik de console zelfs pas in 2014, in ieder geval zeker geen aankondiging dit jaar. Een Xbox 360 opvolger zou nog altijd kunnen, echter verwacht ik die eerder begin volgend jaar (de aankondiging althans) en een release eind 2013.

Er worden dit jaar op de E3 helemaal geen nieuwe consoles aangekondigd.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Christian Vuye schreef:
Rene Groen schreef:

Nee, dat is geen gerucht. Het is officieel (vanuit Spike TV) dat het om een nieuwe Star Wars franchise gaat.

Rene Groen schreef:

Er worden dit jaar op de E3 helemaal geen nieuwe consoles aangekondigd.

Ah, dat eerste had ik niet meegekregen. Betreffende het tweede: dat zeg ik toch ook niet? Echter heb ik niet zoveel vertrouwen in bedrijven dat wanneer ze zeggen dat iets niet komt, dat we ze daar op hun woord op moeten geloven. Wil echter niet zeggen dat ik een aankondiging verwacht (hoewel, een nieuwe Xbox console, hmmm )
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Een nieuwe Xbox is minder waarschijnlijk dan een nieuwe PlayStation. De opvolger van de Xbox 360 verschijnt eind 2013, en ik weet dat Sony graag voor Microsoft aan de volgende generatie consoles zou beginnen. Lukt dat, dan zie ik niet in waarom we op de E3 geen aankondiging mogen verwachten.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat

@Rene
Als Sony een PS4 uitbrengt zal dit niet afhangen van Gekai. Deze service zouden ze nu ook op de PS3 uit kunnen brengen. Sony zal niet net zo als deze generatie MS een jaar voorsprong willen geven. Het kan zelfs zo zijn dat Sony de Gekai service als backwords compatability oplossing heeft gekozen. In dat geval doet Sony er nog minder op uit om de service tegelijkertijd met de console uit te brengen. Zoals ook al het geval was met PSOne support op de PSP en Vita.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Christian Vuye schreef:
Een nieuwe Xbox is minder waarschijnlijk dan een nieuwe PlayStation. De opvolger van de Xbox 360 verschijnt eind 2013, en ik weet dat Sony graag voor Microsoft aan de volgende generatie consoles zou beginnen. Lukt dat, dan zie ik niet in waarom we op de E3 geen aankondiging mogen verwachten.

Precies wat ik zeg, ondanks dat ik denk dat Microsoft eerder zal komen dan Sony.

Mafusto schreef:
@Rene
Als Sony een PS4 uitbrengt zal dit niet afhangen van Gekai. Deze service zouden ze nu ook op de PS3 uit kunnen brengen. Sony zal niet net zo als deze generatie MS een jaar voorsprong willen geven. Het kan zelfs zo zijn dat Sony de Gekai service als backwords compatability oplossing heeft gekozen. In dat geval doet Sony er nog minder op uit om de service tegelijkertijd met de console uit te brengen. Zoals ook al het geval was met PSOne support op de PSP en Vita.

Het zal er zeker niet van af hangen, ik zeg enkel dat het een manier is om de levensduur van je PS3 te verlengen, door nieuwe services aan te bieden zonder deze meteen te hoeven integreren in een geheel nieuwe console. Ik zie Gaikai dan ook als een onderdeel van de PS3, niet van de PS4, voor zover dat niet duidelijk was.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik dacht dat je het over Gekai voor de PS4 had. Dat verklaard een hoop.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 15:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Is OnLive beschikbaar in België? Las ergens dat Belgacom wat aandelen OnLive had gekocht en dat die service hier beschikbaar zou komen. Een jaar ofzo geleden wou ik die beta proberen met mijn 5Mbps verbinding maar lukte niet, nu met 24Mbps VDSL2 lichtsnelheid zou het wel moeten lukken.

Kom maar op met die shit voor PS3/PS4 en maak het gratis voor PS+, dan gaan miljoenen mensen upgraden.

Demo's streamen? Hell yeah
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 16:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Is OnLive beschikbaar in België? Las ergens dat Belgacom wat aandelen OnLive had gekocht en dat die service hier beschikbaar zou komen. Een jaar ofzo geleden wou ik die beta proberen met mijn 5Mbps verbinding maar lukte niet, nu met 24Mbps VDSL2 lichtsnelheid zou het wel moeten lukken.

Kom maar op met die shit voor PS3/PS4 en maak het gratis voor PS+, dan gaan miljoenen mensen upgraden.

Demo's streamen? Hell yeah

Het is in België mogelijk om OnLive te gebruiken, maar er zijn nog geen servers in West-Europa (alleen in het VK) waardoor de input lag nogal hoog is. Heb het een tijdje geleden geprobeerd. Gaikai werkt beter.
Terug naar boven
D: BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Van mij hoeft dat niet die ps4, ik ben sowieso niet van al die media en rl mobile integratie enzo, gamen is voor mij lekker op de bank zitten coop doen lokaal of solo.

Dus ik houd het bij de ps3 en daarna is het opperdepop.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 08:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
@Geoff Keighley
‏@geoffkeighley
Following

Happy to confirm that Spike will be unveiling Unreal Engine 4 during E3! Get a glimpse at the next gen of gaming with the first real demo.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog 7 fucking dagen tot de E3 conferentie van Nintendo! Can't wait.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:

David ‏@DavidKalpakis
@geoffkeighley can you hint if the Wii u will be able to run Unreal Engine 4.

Citaat:
Geoff Keighley ‏@geoffkeighley
@DavidKalpakis No, at GDC Mike Capps said Wii-U will be Unreal Engine 3.
Terug naar boven
ninodude BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Citaat:

David ‏@DavidKalpakis
@geoffkeighley can you hint if the Wii u will be able to run Unreal Engine 4.

Citaat:
Geoff Keighley ‏@geoffkeighley
@DavidKalpakis No, at GDC Mike Capps said Wii-U will be Unreal Engine 3.

Dat zou een slechte zaak zijn als de Wii-U geen Unreal 4 zou kunnen draaien, in de toekomst zullen alle 3rd party games waarschijnlijk op die engine gaan draaien, krijgen we weer hetzelfde effect...
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:

Dat zou een slechte zaak zijn als de Wii-U geen Unreal 4 zou kunnen draaien, in de toekomst zullen alle 3rd party games waarschijnlijk op die engine gaan draaien, krijgen we weer hetzelfde effect...

Dat zagen we wel een beetje aan komen toch? Ik had in ieder geval sowieso het idee dat de WiiU qua power dichterbij de current gen zou liggen, dan bij de next-gen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Alsjeblieft niet weer een hele reeks ontwikkelaars die allemaal dezelfde engine gaan hanteren, hoop ik? Dan ziet alles er straks hetzelfde uit, net als dat bij games van nu ook zo vaak voorkomt...
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Alsjeblieft niet weer een hele reeks ontwikkelaars die allemaal dezelfde engine gaan hanteren, hoop ik? Dan ziet alles er straks hetzelfde uit, net als dat bij games van nu ook zo vaak voorkomt...
De tijd dat ontwikkelaars voor elk van hun games nieuwe engines ontwikkelen, is voorbij. Grafische engines zijn complex en duur.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:

Ja maar je hebt toch net graag games die vaak op mekaar lijken? Dynasty warriors als voorbeeld =p.

Anyway het is vaak dezelfde engine nemen of vaak langer wachten voor ze hun game lanceren...(niet altijd positief)
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Asianator schreef:
De tijd dat ontwikkelaars voor elk van hun games nieuwe engines ontwikkelen, is voorbij. Grafische engines zijn complex en duur.
Als ze er flink wat geld mee binnenslepen, zoals bijvoorbeeld Activision met hun Call of Duty-games, ben ik van mening dat ze na twee á drie games wel mogen overstappen op een nieuwe engine...
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Asianator schreef:
Christian Vuye schreef:
Asianator schreef:
Als ze er flink wat geld mee binnenslepen, zoals bijvoorbeeld Activision met hun Call of Duty-games, ben ik van mening dat ze na twee á drie games wel mogen overstappen op een nieuwe engine...

Hoezo? Hoe definieer je 'nieuw'? Grafische engines worden zelden volledig opnieuw opgebouwd, zonder één lijn code te gebruiken uit de vorige versie.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 14

Ga naar: