| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 67, 68, 69 Volgende
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 21 Mei 2012 13:56 Onderwerp:
| |

|
| Asianator schreef: | | konnichiwa schreef: | | JRPG's waren te zwak deze generatie en ik vermoed dat het niet veel beter zal gaan in de toekomst. Lost Odyssey en tales of vesperia waren de enigste van deze generatie conosoles dat ik echt goed vond. Chaos rings I en II is ook wel een aanrader voor degeen die van het oude Squaresoft type games hield (FFVII-FFIX). Nu doe ik heel soms Chrono trigger op mijn Iphone. |
Ik haat het om te lezen... "Chrono Trigger op mijn iPhone." Het is een telefoon... daar hoor je geen klassieke Japanse RPG's op te spelen. Daar hoor je mee te bellen. Daar zijn ze voor uitgevonden, toch? |
Nee de Iphone is speciaal ontworpen om zoveel mogelijk entertainment in een device te stoppen... Muziek luisteren, boeken lezen, gamen, etc.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 21 Mei 2012 14:33 Onderwerp:
| |

|
| Asianator schreef: |
Ik haat het om te lezen... "Chrono Trigger op mijn iPhone." Het is een telefoon... daar hoor je geen klassieke Japanse RPG's op te spelen. Daar hoor je mee te bellen. Daar zijn ze voor uitgevonden, toch? |
haha dat is echt het slechtste argument dat ik in jaren heb gelezen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 21 Mei 2012 15:44 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | Asianator schreef: |
Dat is dan jouw mening, hé. Net zoals ik de mijne heb. Niets mis mee, dacht ik zo... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 21 Mei 2012 16:47 Onderwerp:
| |

|
Je mening over gamen op de iPhone moet je inderdaad zelf weten. Maar zeggen dat mensen dingen alleen mogen gebruiken daar waarvoor ze zijn uitgevonden is... raar. Dan had je nu geen games hoor  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 21 Mei 2012 21:37 Onderwerp:
| |

|
| Asianator schreef: | | elemeNt schreef: | | Asianator schreef: |
Dat is dan jouw mening, hé. Net zoals ik de mijne heb. Niets mis mee, dacht ik zo... |
Echt wtf, het maakt toch geen hol uit of je Chrono Trigger op je smartphone of PSP uit speelt. Als er enkel had gestaan Chrono Trigger, was het zo van "Goed bezig! De oude generatie RPG's waren echte pareltjes!". Tsjongejonge, wat een bullshit weer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 21 Mei 2012 22:48 Onderwerp:
| |

|
| Lego Harry Potter Years 5-7 , heb het verhaal af maar geen zin om de rest te doen xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 22 Mei 2012 22:11 Onderwerp:
| |

|
Metroid Fusion
Ik dacht laatst 'jeej, deze game is echt briljant begint nu echt op gang te komen qua boss-fights en ik ben al behoorlijk sterk'. Bleek dat de een na laatste boss te wezen waar ik toen tegen moest. Dit was trouwens mijn eerste 2D Metroid en ik moet zeggen het was ook heel vermakelijk.
Ik heb Super Metroid al een tijdje op me Wii staan en ik denk dat ik daar maar eens aan ga beginnen, ben nu toch heerlijk in de mood. En ik denk dat ik deze nog eens over ga spelen, topgame om te herspelen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 23 Mei 2012 21:49 Onderwerp:
| |

|
Alan wake's American nightmare
best leuk ^^ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 31 Mei 2012 15:26 Onderwerp:
| |

|
Batman Arkham City - Harley Quinn's Revenge
Het was leuk, maar qua verhaal zeer weinig toevoeging. Erg jammer. Ook jamer dat spoiler Harley toch niet zwanger is als je goed kijkt.
Als je had gehoopt dat je met Robin in de open world kan spelen moet ik je helaas teleurstellen.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 31 Mei 2012 20:24 Onderwerp:
| |

|
Super Mario 3D Land
Voor de tweede maal, hele leuke platform game. Een must-buy voor de 3DS bezitters. En nu weer verder naar de superieure special world levels.
Ik krijg ook weer zin in Super Mario Galaxy 2, ik denk dat ik die volgende week met de E3 tussendoor ga spelen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 02 Jun 2012 00:58 Onderwerp:
| |

|
DC Universe Online - Speedster Hero op level 30.
Ben er nu ff klaar mee , misschien dat ik het over een tijdje weer oppak. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 08 Jun 2012 12:53 Onderwerp:
| |

|
The walking dead episode 1.
Voor vijf euro kan ik er niet echt veel over klagen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 09 Jun 2012 02:26 Onderwerp:
| |

|
Megaman battle network 1 en 2
Deel 2 maakt veel van de fouten van deel 1 goed maar creëert op het eind de grootste fout die een game kan maken. Backtracken op zich is niks mis mee. Maar zodra je 30 tot 60 minuten tussen twee gebieden moet rushen om de speelduur te vergroten gaat mij te ver... Daarom vind ik deel 1 beter dan deel 2. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 09 Jun 2012 23:13 Onderwerp:
| |

|
Max Payne 3
Geweldig , vanaf part 2 is de game echt super  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 10 Jun 2012 14:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Damnation: Op hoogste moeilijkheidsgraad, op Coop, op mijn eentje. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 14 Jun 2012 21:23 Onderwerp:
| |

|
Yoshi's Island
Toch net niet zo geweldig als ik hem had herinnert, qua levels en variatie zit de game ijzersterk in elkaar, echter qua baas gevechten viel de game tegen, ik vond niet dat ik nou echt moeite moest doen om de bazen te verslaan en de eerste baas versla je net zo makkelijk als de en na laatste baas, eindbaas was iets beter maar ook die kan je zonder moeite de pijp uit jagen.
Verder het 100% van levels halen werd mij op den duur te langdradig, dat is leuk om in kleine speelbeurten te halen maar als je het achter elkaar gaat spelen raak je het snel beu. Ook de muziek word op den duur langdradig, alle melodietjes in het eerste land zijn ook in het laatste land te horen.
Ze hadden ook wat kunnen doen met de verschillende kleuren Yoshi's en daar dieper op in kunnen gaan zoals in Super Mario World, waar dit spel voor de Snes het vervolg voor was.
Desalniettemin blijft het wel een waardige platformer voor de Snes en GBA. De game steekt stukken boven het gemiddelde uit wat er op de Snes te verkrijgen is maar kan niet opboxen tegen top titels zoals DKC:2 en Super Mario World. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 14 Jun 2012 22:33 Onderwerp:
| |

|
Rayman origins
De latere levels zijn echt verdomd lastig ! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| scorpio23-b |
Geplaatst: 15 Jun 2012 01:18 Onderwerp:
| |

|
Ys Origin Yunica's Path.
Iets meer dan 10 uurtjes.
Lvl. 60.
Nu op naar Toal's Path, voor het echte einde. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lennie1973 |
Geplaatst: 15 Jun 2012 12:05 Onderwerp:
| |

|
| De "Word een Legende" Mode van PES 2011 op mijn ps3 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 15 Jun 2012 17:41 Onderwerp:
| |

|
Resistance : Burning Skies
Ontzettende saaie shooter met een makkelijke platinum xD
Lollipop Chainsaw
Geweldig Lekker gestoord verhaal , super soundtrack en een leuke gameplay. Denk dat ik em nu op Hard ga uitspelen voor de rest van de collectibles. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 15 Jun 2012 18:03 Onderwerp:
| |

|
Broken Sword: Shadow of the Templars
Erg goede point-and-click game. Blij dat ik hem heb aangeschaft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 15 Jun 2012 18:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| RoaringMdog schreef: |
Lollipop Chainsaw
Geweldig Lekker gestoord verhaal , super soundtrack en een leuke gameplay. Denk dat ik em nu op Hard ga uitspelen voor de rest van de collectibles. |
Hoe lang heb je gedaan over het uitspelen? Ben zelf drie tot vier uur bezig en zit al een eindje in het laatste level. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 15 Jun 2012 18:57 Onderwerp:
| |

|
| Ik denk zo'n 5/6 uur , maar ik heb 2 levels opnieuw moeten spelen omdat ik wat survivors dood had laten gaan. Ben nu bezig met die ''beat dad's score'' trophies , heel simpel als je op easy speelt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 15 Jun 2012 19:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| RoaringMdog schreef: | | Ik denk zo'n 5/6 uur , maar ik heb 2 levels opnieuw moeten spelen omdat ik wat survivors dood had laten gaan. Ben nu bezig met die ''beat dad's score'' trophies , heel simpel als je op easy speelt. |
Moet zelf ook nog het tweede level opnieuw spelen, ik had niet door dat wanneer je iemand gered hebt, ook nog even naar deze persoon toe moet lopen om het te registreren. De 'Beat dad's score' stukken nog niet gedaan, eerst even de game uitspelen, zal morgen zijn.
Gameplay is trouwens meer button bash dan dat ik gericht bezig ben om combo's op te zetten, weet niet hoe dat bij jou zit?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 15 Jun 2012 19:32 Onderwerp:
| |

|
Ik gebruikte eigenlijk maar 1 combo de hele game , ik kreeg daar toch altijd die sparkle hunting effecten mee dus ik vond het niet nodig om iets anders te doen. Maar de latere combos zijn wel heel tof om te doen , vooral de 2 duurste in de game. Ze zien er allemaal zo lekker flashy en colourful uit  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 67, 68, 69 Volgende |