| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 85, 86, 87 Volgende
|
| ninodude |
Geplaatst: 17 Apr 2012 11:36 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | ninodude schreef: | | Je praat erover of jij erzelf ook al genoeg van hebt gehad, of vergis ik me nu? |
Volgens mij bedoelt hij meer dat hij het toch al aan zag komen. Dan komt dat natuurlijk ook minder als een schok hè.  |
Ja dat is ook een mogelijkheid idd.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 17 Apr 2012 11:45 Onderwerp:
| |

|
Wat Ei zei ja Daarbij, heb je ook wel gelijk. Ze was echt heel leuk, maar ik dacht wel dat we uiteindelijk niet lang zouden uithouden als er eenmaal een sleurtje in zit, een down moment. Maar ja, so be it.
Ze was echt wel heel leuk en heb het dus ook leuk gehad, maar goed, er lopen ook andere meiden rond met haar goede eigenschappen en misschien wat meer gemeenschappelijke interesses |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 17 Apr 2012 12:06 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Precies, je hebt gewoon een leuke tijd gehad, so be it. Zo moet je het ook zien. Vooral als je inderdaad al niet voor je zag dat het lang zou duren.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 17 Apr 2012 12:08 Onderwerp:
| |

|
| Zo moet je het inderdaad zien! 3 leuke maanden met elkaar beleeft met een nette afsluiter, je zal misschien even last hebben van een gemis van een vriendin maar je houd hier hele mooie herinneringen aan over! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 17 Apr 2012 12:19 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| ninodude schreef: | | Zo moet je het inderdaad zien! 3 leuke maanden met elkaar beleefd met een nette afsluiter, je zal misschien even last hebben van een gemis van een vriendin maar je houdt hier hele mooie herinneringen aan over! |
Precies.
Grapje hoor Nino, niets persoonlijks.
Laatst aangepast door GekooktEi op 17 Apr 2012 12:33; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 17 Apr 2012 13:40 Onderwerp:
| |

|
Klopt ook, maar ik zie mezelf nog wel met haar afspreken als vrienden, want daar blinken we wel in uit, maar ja, je moet natuurlijk niet in oude patronen gaan vervallen, daarom zal de volgende keer dat ik met haar afspreek over minstens een maand zijn  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 17 Apr 2012 14:17 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Klopt ook, maar ik zie mezelf nog wel met haar afspreken als vrienden, want daar blinken we wel in uit, maar ja, je moet natuurlijk niet in oude patronen gaan vervallen, daarom zal de volgende keer dat ik met haar afspreek over minstens een maand zijn  |
Ook een slimme zet! Great minds think alike. :p
Edit:
Tyfusbitch liegt echt een fucking eind door.. -_-" eerst zeggen dat ze niet meer dan vrienden wou zijn en dat ze daarom afstand nam en tegen andere heeft ze gezegd dat ze dol op me was maar dat ik een eikel was die geen interesse meer had! Mede daardoor kreeg ze aandacht van andere jongens en zo en heeft ze nu een vriend... grr! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 18 Apr 2012 00:18 Onderwerp:
| |

|
Die meiden moet je ook gewoon laten, duidelijk een slachtoffer rol - blablabla - meid die het op een andere manier niet kan krijgen
Ik zit net Californication te kijken en ik snap eigenlijk best waar het in mijn relatie (van drie maanden) fout is gegaan. In het begin kan je wel goed praten maar is het totaal niet erg om oppervlakkig te zijn met elkaar. Als iemand een kutverleden heeft, dan moet je dat met rust laten totdat de ander aangeeft dat je daar mag komen of over praten. Ik merk dat ik hier wat minder geduldig in was.
Natuurlijk waren er ook andere redenen, maar dit was toch wel de belangrijkste. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 18 Apr 2012 00:30 Onderwerp:
| |

|
Dat heb jij van een serie? Lol. lees dat boek van mij staat zoveel in ik zei het toen al maar je wou het niet, maar een keer doornemen kan geen kwaad lijkt me toch?
En mijn bro heeft nu zelfs een relatie. -.- ik kom alleen kakwijven tegen serieus hahaha |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 18 Apr 2012 07:11 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| ninodude schreef: | Dat heb jij van een serie? Lol. lees dat boek van mij staat zoveel in ik zei het toen al maar je wou het niet, maar een keer doornemen kan geen kwaad lijkt me toch?
En mijn bro heeft nu zelfs een relatie. -.- ik kom alleen kakwijven tegen serieus hahaha |
Toch bijzonder om te zien dat Nelus afvalt omdat hij zijn inspiratie opdoet via een show, maar het tegelijkertijd niet vind kunnen als we iets over dat boek van je te zeggen hebben.
Misschien trekt dat boek van jou alleen maar huppelkutjes aan...
Overigens is Californication een machtig mooie show. Die Hank toch.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 18 Apr 2012 09:22 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: | | ninodude schreef: | Dat heb jij van een serie? Lol. lees dat boek van mij staat zoveel in ik zei het toen al maar je wou het niet, maar een keer doornemen kan geen kwaad lijkt me toch?
Toch bijzonder om te zien dat Nelus afvalt omdat hij zijn inspiratie opdoet via een show, maar het tegelijkertijd niet vind kunnen als we iets over dat boek van je te zeggen hebben.
Misschien moet jij je grote bek dicht houden met je vooroordelen. nee waar blijkt dan dat Nelus afvalt? Ik vind het wel grappig dat hij zoiets leert van een serie en er niet eens zelf mee komt, al je slechte verhalen vertellen trekt geen extra interesse duh.
Laatst aangepast door ninodude op 18 Apr 2012 12:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 18 Apr 2012 09:51 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| D: |
Geplaatst: 18 Apr 2012 10:03 Onderwerp:
| |

|
ik wil een downvote systeem op gamed.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 18 Apr 2012 10:08 Onderwerp:
| |

|
| D: schreef: | ik wil een downvote systeem op gamed.  |
Mensen moeten niet zo veel van elkaar aantrekken  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 18 Apr 2012 12:07 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Redneckerz schreef: | | ninodude schreef: | Dat heb jij van een serie? Lol. lees dat boek van mij staat zoveel in ik zei het toen al maar je wou het niet, maar een keer doornemen kan geen kwaad lijkt me toch?
Misschien moet jij je grote bek dicht houden met je vooroordelen. nee waar blijkt dan dat Nelus afvalt? Ik vind het wel grappig dat hij zoiets leert van een serie en er niet eens zelf mee komt, al je slechte verhalen vertellen trekt geen extra interesse duh. |
Als je het zo stelt is het inderdaad wel logisch, maar op zo'n moment dat je merkt dat iemand echt ergens mee zit, wil je het liefst helpen en niet zo'n jongen zijn die daar geen interesse in toont. Ik had wel wat positiever tegenover haar mogen staan, dat weet ik zelf ook wel. Maar we hadden de nadruk meer op een leuke tijd met elkaar moeten leggen dan beetje hangen bij haar thuis. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 18 Apr 2012 12:17 Onderwerp:
| |

|
| Meiden vinden het fijn als ze problemen bij je kwijt kunnen, zolang je maar naar ze luistert je hoeft ze er niet eens mee te helpen geloof me. Alleen zodra jij je problemen bij haar dumpt en haar dus als mammie gaat behandelen zit je fout. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 18 Apr 2012 12:40 Onderwerp:
| |

|
True that, hoewel niet altijd. Meiden vinden het ook wel lief als je ook je sores deelt met haar, maar inderdaad niet alles wat je ooit heeft dwars gezeten.
Ach, je leert overal van |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 18 Apr 2012 22:38 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| ninodude schreef: | | Redneckerz schreef: | | ninodude schreef: | Dat heb jij van een serie? Lol. lees dat boek van mij staat zoveel in ik zei het toen al maar je wou het niet, maar een keer doornemen kan geen kwaad lijkt me toch?
Misschien moet jij je grote bek dicht houden met je vooroordelen. nee waar blijkt dan dat Nelus afvalt? Ik vind het wel grappig dat hij zoiets leert van een serie en er niet eens zelf mee komt, al je slechte verhalen vertellen trekt geen extra interesse duh. |
Gelukkig leven we in een vrij land, niet?
| Paintskillz schreef: | | Miaaauuwww |
Dat in combinatie met je avatar = Mind/blown.
| D: schreef: | ik wil een downvote systeem op gamed.  |
Ik denk niet dat dat veel zin gaat hebben. Het zal eerder als een extra kapstok in discussies worden gebruikt om eigen argumenten kracht bij te zetten (bijv: ''Op jouw posts wordt altijd massaal gedownvoted, daarmee wordt dus aangegeven dat je niks van dit onderwerp weet enz..'')
| Nickdhnick schreef: | | D: schreef: | ik wil een downvote systeem op gamed.  |
Mensen moeten niet zo veel van elkaar aantrekken  |
Puur persoonlijk ben ik wel benieuwd of Nino ook succes oogst met dat boek van hem. En dat het indd ook niet Barbie's zijn (dat was wat te voorbarig) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 19 Apr 2012 01:02 Onderwerp:
| |

|
| Meestal veertig plussers met hangtieten en zo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 19 Apr 2012 06:53 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| ninodude schreef: | | Meestal veertig plussers met hangtieten en zo. |
Je kan je gaan afvragen of dat een beter resultaat is dan zon huppelkut.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 19 Apr 2012 08:56 Onderwerp:
| |

|
| Redneckerz schreef: | | ninodude schreef: | | Meestal veertig plussers met hangtieten en zo. |
Daar denk jij maar al te graag over na zo te zien.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 19 Apr 2012 12:01 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| ninodude schreef: | | Redneckerz schreef: | | ninodude schreef: | | Meestal veertig plussers met hangtieten en zo. |
Daar denk jij maar al te graag over na zo te zien.  |
Mijn collega is er 1. Dus ja, in die zin denk ik er over na. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 20 Apr 2012 21:37 Onderwerp:
| |

|
She sure is a whackjob, ik zie hier totaal geen toekomst meer in met de huidige status die ze nu heeft. Haar mooie uiterlijk en leuke character maken dit niet goed nee..
- Een vriend.
- Een gozer waar ze gevoelens voor heeft, waar ze ruzie mee heeft.
- Een ex waar ze de gevoelens nog van moet verwerken.
- Tig jongens achter haar aan, echt stuk of 20.
Dan te bedenken dat een persoon dit allemaal te verduren heeft. xD
=====
Ik zeg het je al die meiden dit jaar brengen me echt in een dip, zijn echt leuke meiden op het eerste gezicht qua uiterlijk en character, tot dat je ze beter leert kennen.. andere jongens verklaren me voor gek, maar mij niet gezien dan maar geen vriendin. >_> |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 20 Apr 2012 22:06 Onderwerp:
| |

|
Vandaag met de ex op sms. Ik vroeg of ze was nou echt was vreemd gegaan, maar ze zegt van niet. Ik weet niet 100% zeker of ze liegt en had tegen haar gezegd dat ze gewoon eerlijk tegen me moest zijn. Ze zegt van niet en dat die gast die ik had veracht een andere vriendin heeft en dat ik vergist heb. Ken die gast niet en kan dit wel verder uitzoeken en ondervragen maar whats the point? Ik geloof haar wel dat ze niet was vreemdgegaan. Ze heeft geen reden om te liegen en ik stond erop dat ze eerlijk moest zijn ondanks mijn gevoelens. Ik ben blij dat ik het uitgepraat heb. Het zat me wel een tijdje dwars. Einde hoofdstuk.
Anyway, me date ging goed van het meisje die op een feestje had ontmoet. Ze is een beetje drama queen, maar ik wil haar graag beter leren kennen.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 20 Apr 2012 22:15 Onderwerp:
| |

|
Meiden houden van problemen vertellen, laat haar haar gang gaan, als je alleen al luistert zijn ze tevreden. Kleine dingen zoals beterschap wensen als ze ineens ziek zijn en vragen of ze was veilig zijn thuisgekomen zijn ook major winnings.
2 tips voor de prijs van 0.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 46, 47, 48 ... 85, 86, 87 Volgende |