| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 85, 86, 87 Volgende
|
| Nelus |
Geplaatst: 13 Apr 2012 17:18 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: | | Ik dacht juist dat je wel van een feestje hield? :p |
Ja klopt, maar niet elke week (nja, liefst wel). Ik kan ook genieten van lekker op de bank met een controller in mn hand en eten aan mijn zijde!
Ach, we zien wel hoe het gaat. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 13 Apr 2012 20:17 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| D: schreef: |
| deadlytown schreef: |
D: in ieder geval je hebt een paar leuke weken gehad en dat moet je aan nemen en verder gaan met je leven. je hebt je best gedaan meer kan ik er niet van zeggen. |
Aan dit kleine stukje heb ik meer dan aan de hele trollerijbende van ninodude. Niet dat ik hier in dit topic kom om bij een soort therapeut te komen, ik meende dat dit topic was om je ei kwijt te kunnen op liefdes/onliefdes gebied en niet toegesproken te worden door dokter ninodude via zn boek. |
Dan heb ik in ieder geval in de gaten waar jij het best op reageert.
Stel ik dit voor: Als er iets is wat betreft liefde, of wat dan ook, dump het dan niet in dit topic, stuur mij dan een PM. Dat zal dan een stuk rustiger voor je verlopen.
PS: Alleen als jij dat wilt ofcourse.
| Nelus schreef: | Trouwens, @Redneckerz
2 maanden, nog steeds een relatie, spannend hoor
ik merk dat we erg verschillen (ik ben meer een huismus dan een gezellig veel uitgaansdier), maar desalniettemin houdt het nog stand! |
Gefeliciteerd man
Now go make a meme about it  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 13 Apr 2012 20:46 Onderwerp:
| |

|
Zul je maar net zien dat het nu uitgaat  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 13 Apr 2012 21:34 Onderwerp:
| |

|
2 Maanden is inderdaad een gevaarlijk getal  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 13 Apr 2012 21:51 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Zul je maar net zien dat het nu uitgaat  |
Vrijdag de dertiende oh noes! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 13 Apr 2012 21:59 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | 2 Maanden is inderdaad een gevaarlijk getal  |
ja na twee maanden moet er opeens getwijfeld worden enzo, kijken of het wel leuk genoeg is. Ach, we zullen zien wat er deze 'stress-test' komt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 14 Apr 2012 11:58 Onderwerp:
| |

|
Oh shit, did something very wrong :s
Ik ben terug begonnen met men ex te sms'en en we hebben nu allebei toegegeven dat we elkaar nog graag zien :s
Het is fout want eigenlijk zou ik haar moeten vergeten, maar ik zie haar echt nog wel graag :/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 14 Apr 2012 12:17 Onderwerp:
| |

|
| Thibby95 schreef: | Oh shit, did something very wrong :s
Ik ben terug begonnen met men ex te sms'en en we hebben nu allebei toegegeven dat we elkaar nog graag zien :s
Het is fout want eigenlijk zou ik haar moeten vergeten, maar ik zie haar echt nog wel graag :/ |
Hoe gingen jullie uit elkaar? Vriendschappelijk? Zo niet dat zal ik het niet echt de tweede keer proberen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Thibby95 |
Geplaatst: 14 Apr 2012 14:55 Onderwerp:
| |

|
| Lawliet schreef: | | Thibby95 schreef: | Oh shit, did something very wrong :s
Hoe gingen jullie uit elkaar? Vriendschappelijk? Zo niet dat zal ik het niet echt de tweede keer proberen. |
Jawel, vriendschappelijk. We hebben geen ruzie gemaakt ofzo. Best vervelend want het ging wel goed met dat andere meisje maar als ik eerlijk ben weet ik wel dat ik nog van men ex houd :/ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 15 Apr 2012 12:01 Onderwerp:
| |

|
Een oud vriendin van me reageert soms wel eens op me Facebook op van die Hardstyle feestjes.. ze heeft al een vriend en ik zocht er ook niets achter maar we hadden twee vrijplaatsen over dus ik dacht ik vraag haar wel mee.
Eerst deed ze heel enthousiast, maar ze moest werken en ze wist niet of ze het ging redden, ZE ZEI DAT ZE HET ECHT VET LIEF VOND EN DAT ZE HAAR UITERSTE BEST GING DOEN OM HET TE HALEN, weekje later vroeg ze of ik die ticket wou doormailen en hadden we nummers uitgewisseld zodat we in contact konden blijven als ze uit haar werk naar het feest kwam.
Gister dus vroeg ze weer om me nummer, die raak je ook echt kwijt stond zelfs in de chat geschiedenis, belde ze me op dat ze er niets van snapte van die ticket en of ik het nog even wou proberen, toen hadden we afgesproken dat wij die ticket mee zouden nemen voor haar. Wat mij vooral opviel in dat gesprek is dat ze veel stotterde en vaak euhhh en zo zei.
Om 23:00 kreeg ik een SMS dat haar vriendin had afgezegd.
Ik ga nu toch even dat boek erbij halen, je kan zeggen wat je wilt maar dit was zeker een geval van lage interesse, vage verhalen, smoesjes en op het laatste moment afzeggen. Het kwam allemaal zeer bekend voor, toen ze stotterde aan de telefoon wist ik al dat ze het ging afzeggen.
Tja, het doet me echt helemaal niets, zoals ik al zei het was alleen vriendschappelijk bedoeld om elkaar weer naar 8 jaar te zien en ik wil het toch even delen met jullie en kijken wat jullie mening hierop is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 15 Apr 2012 15:16 Onderwerp:
| |

|
| Pffff, moet ze allemaal zelf weten of ze mee wil? Maar dan moet ze het wel eerlijk zeggen. Ik vind dit zo'n gelul altijd. Her loss bro. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Redneckerz |
Geplaatst: 15 Apr 2012 18:34 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| ninodude schreef: | Een oud vriendin van me reageert soms wel eens op me Facebook op van die Hardstyle feestjes.. ze heeft al een vriend en ik zocht er ook niets achter maar we hadden twee vrijplaatsen over dus ik dacht ik vraag haar wel mee.
Eerst deed ze heel enthousiast, maar ze moest werken en ze wist niet of ze het ging redden, ZE ZEI DAT ZE HET ECHT VET LIEF VOND EN DAT ZE HAAR UITERSTE BEST GING DOEN OM HET TE HALEN, weekje later vroeg ze of ik die ticket wou doormailen en hadden we nummers uitgewisseld zodat we in contact konden blijven als ze uit haar werk naar het feest kwam.
Gister dus vroeg ze weer om me nummer, die raak je ook echt kwijt stond zelfs in de chat geschiedenis, belde ze me op dat ze er niets van snapte van die ticket en of ik het nog even wou proberen, toen hadden we afgesproken dat wij die ticket mee zouden nemen voor haar. Wat mij vooral opviel in dat gesprek is dat ze veel stotterde en vaak euhhh en zo zei.
Om 23:00 kreeg ik een SMS dat haar vriendin had afgezegd.
Ik ga nu toch even dat boek erbij halen, je kan zeggen wat je wilt maar dit was zeker een geval van lage interesse, vage verhalen, smoesjes en op het laatste moment afzeggen. Het kwam allemaal zeer bekend voor, toen ze stotterde aan de telefoon wist ik al dat ze het ging afzeggen.
Tja, het doet me echt helemaal niets, zoals ik al zei het was alleen vriendschappelijk bedoeld om elkaar weer naar 8 jaar te zien en ik wil het toch even delen met jullie en kijken wat jullie mening hierop is. |
Eigenlijk komt het er dus op neer dat er niks gebeurd is, weinig inhoudelijks is gezegd en dat er niet veel gepland staat in de toekomst.
Ik neem aan dat je geen politicus bent? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 15 Apr 2012 18:51 Onderwerp:
| |

|
Komt erop neer dat meiden niet altijd menen wat ze zeggen. Verhaaltje zegt verder niet zoveel, maar vond het leuk om het even te delen en ik had even niets te doen. :p
Die laatste meid is nu definitief verleden tijd, ze gebruikt allerlei mensen en ik hoor iedereen zeggen dat ik daar weg moet blijven, zelfs haar beste vriendin zegt het. Het is niet fijn want ze is een hele leuke meid voor de rest dat maakt dit best vervelend! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 16 Apr 2012 01:13 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| ninodude schreef: | | Ik ga nu toch even dat boek erbij halen, je kan zeggen wat je wilt maar dit was zeker een geval van lage interesse, vage verhalen, smoesjes en op het laatste moment afzeggen. Het kwam allemaal zeer bekend voor, toen ze stotterde aan de telefoon wist ik al dat ze het ging afzeggen. |
Daar hoef je dat boek er niet eens voor bij te halen man, dat is toch sowieso wel duidelijk.
Maar stotteren kan natuurlijk ook gewoon verlegenheid of onzekerheid betekenen, en dat hoeft niet te betekenen dat er geen interesse aanwezig is. Je moet je alleen afvragen of je zo'n meisje wilt.
Voor de rest heb je gelijk, het klinkt niet echt alsof ze "haar uiterste best" deed.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| crono999 |
Geplaatst: 16 Apr 2012 07:02 Onderwerp:
| |

|
Ze kan natuurlijk ook afzeggen en stotteren omdat ze te verliefd is. En daardoor erg onzeker en verlegen.
Liefde is raar.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 16 Apr 2012 07:48 Onderwerp:
| |

|
| Ze heeft een vriend boys en als je haar ziet dan snap je het wel dat ze niet zo'n dame is. Vind het alsnog vaag, ken er al me hele leven zo'n beetje.. Het was ook alles behalve interesse in iets, ze houd van feesten en ik ook, waarom dan zo'n brainfuck? Achja, vrouwen.... zucht. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 16 Apr 2012 10:34 Onderwerp:
| |

|
| Ik zat er niet ver naast trouwens, today is break-up day! (denk ik) ze vroeg of ik vanavond wilde langskomen, terwijl het de laatste dagen echt kut gaat. Haar kennende, shit is about to go down! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 16 Apr 2012 13:31 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | Ik zat er niet ver naast trouwens, today is break-up day! (denk ik) ze vroeg of ik vanavond wilde langskomen, terwijl het de laatste dagen echt kut gaat. Haar kennende, shit is about to go down! |
Of ze wilt er gewoon over praten over.. Maar hoe jij er zo over praat neem ik aan dat je geen zin meer heb in een relatie met haar? Anders moet jij het uit maken als als zei het niet gaat doen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 16 Apr 2012 16:07 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | | Ik zat er niet ver naast trouwens, today is break-up day! (denk ik) ze vroeg of ik vanavond wilde langskomen, terwijl het de laatste dagen echt kut gaat. Haar kennende, shit is about to go down! |
Good luck bro! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 16 Apr 2012 16:35 Onderwerp:
| |

|
Nja, ik vind haar nog oprecht leuk, maar omdat ik de laatste tijd echt niet lekker in mn vel zit, word ik een soort van paranoia als ze uitgaat, dat ze dan leukere jongens ontmoet en mij laat zitten. Angst dat voortvloeit uit onzekerheid. Dat heb ik gewoon soms, maar ja, ik kan ook denken van: dat weet je helemaal niet, en so what, al maakt ze het uit, er zijn meerdere meiden voor je. en ja, dan wordt je maar even gekwetst, je kan het aan
Ik heb gewoon een beetje een tweestrijd tussen onzekerheid en lekker in mn vel zitten, en de laatste tijd heeft zij alleen maar onzekerheid gezien zo wat, dus volgens mij is ze dat een beetje zat.
Nja, goeie test of ze me echt leuk vindt natuurlijk, maar het brengt de nodige slapeloze uren met zich mee... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 16 Apr 2012 20:46 Onderwerp:
| |

|
| Nelus schreef: | Nja, ik vind haar nog oprecht leuk, maar omdat ik de laatste tijd echt niet lekker in mn vel zit, word ik een soort van paranoia als ze uitgaat, dat ze dan leukere jongens ontmoet en mij laat zitten. Angst dat voortvloeit uit onzekerheid. Dat heb ik gewoon soms, maar ja, ik kan ook denken van: dat weet je helemaal niet, en so what, al maakt ze het uit, er zijn meerdere meiden voor je. en ja, dan wordt je maar even gekwetst, je kan het aan
Ik heb gewoon een beetje een tweestrijd tussen onzekerheid en lekker in mn vel zitten, en de laatste tijd heeft zij alleen maar onzekerheid gezien zo wat, dus volgens mij is ze dat een beetje zat.
Nja, goeie test of ze me echt leuk vindt natuurlijk, maar het brengt de nodige slapeloze uren met zich mee... |
Veel succes!
Bij mij heeft iemand interesse in mij, en mijn interesse in haar begint te groeien. Ze is alleen te makkelijk met ja zeggen... ze is het met erg veel dingen gewoon met me eens... Ik hoop dat dat met de tijd minder wordt, anders moet ik haar nog leren van haar af te bijten ook O-o *en dat kan ik zelf niet eens zo heel goed...* |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 16 Apr 2012 21:56 Onderwerp:
| |

|
| Ik heb echt een periode gehad waar ik elke week wel zo'n twee leuke meiden gemiddeld tegenkwam, nu zie ik echt helemaal geen leuke meiden meer. xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 16 Apr 2012 23:55 Onderwerp:
| |

|
I was right, het is uit. Maar geheel vriendschappelijk, heb niks negatiefs over haar te vertellen behalve haar minpuntjes die ik vanaf het begin al wist en iedereen wel heeft. Het waren leuke 3 maanden and most of all
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 17 Apr 2012 09:39 Onderwerp:
| |

|
| Je praat erover of jij erzelf ook al genoeg van hebt gehad, of vergis ik me nu? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 17 Apr 2012 11:23 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| ninodude schreef: | | Je praat erover of jij erzelf ook al genoeg van hebt gehad, of vergis ik me nu? |
Volgens mij bedoelt hij meer dat hij het toch al aan zag komen. Dan komt dat natuurlijk ook minder als een schok hè.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 85, 86, 87 Volgende |