Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Volgende  
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 00:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371



Vet idee, hopelijk passen ze dit soort dingen toe in games. Door zulke toepassingen van de controller krijg ik steeds meer zin in die Wii U iig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
seph BerichtGeplaatst: 03 Apr 2012 00:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

http://gematsu.com/2012/04/rumor-wii-u-not-as-powerful-as-ps3-xbox-360

Best wel schokkend, als je bedenkt dat de PS4 en de Xbox3 al volgend jaar komen . Als dit waar is, natuurlijk. Misschien blijkt het wel een late 1 april grap te zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Apr 2012 06:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

seph schreef:
http://gematsu.com/2012/04/rumor-wii-u-not-as-powerful-as-ps3-xbox-360

Best wel schokkend, als je bedenkt dat de PS4 en de Xbox3 al volgend jaar komen . Als dit waar is, natuurlijk. Misschien blijkt het wel een late 1 april grap te zijn.



I call BS on this one. het lijkt mij zeer sterk dat Ninty geen console kan produceren die slechtere specs heeft als X360 uit 2005 op dit moment.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 03 Apr 2012 07:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2011
Berichten: 70

Redneckerz schreef:
seph schreef:
http://gematsu.com/2012/04/rumor-wii-u-not-as-powerful-as-ps3-xbox-360

Best wel schokkend, als je bedenkt dat de PS4 en de Xbox3 al volgend jaar komen . Als dit waar is, natuurlijk. Misschien blijkt het wel een late 1 april grap te zijn.



I call BS on this one. het lijkt mij zeer sterk dat Ninty geen console kan produceren die slechtere specs heeft als X360 uit 2005 op dit moment.
Niet kan? Misschien eerder niet wil. Maar voor er paniek komt: de Wii dev kits waren maar GameCubes (letterlijk GCs!) met een Wii controller. De Wii U dev kit is wsl ook een pak minder krachtig dan het resultaat.

(Originele bron is trouwens een redelijk betrouwbare site, namelijk http://www.gamesindustry.biz/articles/2012-04-02-wii-u-less-powerful-than-ps3-xbox-360-developers-say )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
seph BerichtGeplaatst: 03 Apr 2012 10:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

Weet je, nu ik nog eens wat beter naar die Zelda tech demo kijk, lijkt hij toch een stuk minder indrukwekkend, vooral qua modelen. Het is ook maar een tech demo, dus de WII U games zien er misschien wel beter uit (of juist niet). We zullen bij de E3 wel een hoop duidelijkheid krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 03 Apr 2012 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Dit stond een (heel) klein jaar geleden op gamed:

" Game Director Marvin Donald (over Darksiders 2) geeft aan dat de nieuwe console van Nintendo grafisch mee kan met de andere twee versies omdat er genoeg kracht aanwezig is. Tegelijkertijd weten ze echter nog niet wat de uiteindelijke specificaties zullen zijn, wanneer blijkt dat er niet alleen 'genoeg kracht', maar daadwerkelijk 'belachelijk veel kracht' aanwezig is, dan denken ze erover na om het budget voor de game te vergroten om hier gebruik van te kunnen maken." (http://www.gamed.nl/view/90073)

vorige week stond dit op gamed over Darksiders 2:
"De ontwikkeling gaat hierbij erg goed, waarbij zaken als de resolutie en textures gelijkaardig zijn aan die van de huidige generatie. We hoeven dan ook geen betere graphics te verwachten in de Nintendo Wii U versie, in plaats daarvan richten ze zich op de controller" (http://www.gamed.nl/view/96166)

Eerst zeggen ze dus dat als de wii u echt heel krachtig is, ze eraan denken het budget te verhogen voor de wii U versie, nu zeggen ze dat de versies grafisch gezien gelijk zijn.
Of, bij de wii U is dus niet "belachelijk veel kracht" aanwezig, of ze zijn erop terug gekomen en besteden extra aandacht aan de controller.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Apr 2012 14:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Het ding is, bij consoles die nog in ontwikkeling zijn, worden de technische specificaties constant veranderd. Desondanks denk ik dat met een release eind dit jaar, Nintendo de specs van de Wii U toch al zo goed als zeker kent.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
asianck BerichtGeplaatst: 14 Mei 2012 01:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2008
Berichten: 66

Ik verwacht dat we de specs krijgen tijdens de aankomende E3. Dat wordt weer vergelijken met de oude consoles. : P

Hopelijk krijgen we op launch dag een nieuwe IP, die ook meteen een system seller is (btje zoals Wii Sports dat voor de Wii was).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
madmaniac BerichtGeplaatst: 14 Mei 2012 08:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Mrt 2007
Berichten: 165

@asianck

Het mag dan wel iets beter zijn dan wii sports, dat was eigenlijk alleen maar een tech demo. Niet dat ik mij er niet mee vermaakt heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Mei 2012 10:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Nintendo gaat sowieso geen gedetaileerde specs naar buiten brengen, dat doen ze nooit...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 07:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Vandaag om zes uur precies nog drie weken tot de E3 conferentie van Nintendo, speciaal paar uurtjes voor vrij gevraagd, wat heb ik hier toch zin in!

Mijn verwachtingen: Ik verwacht een mooie HD Nintendo console, liefst wel beter dan Xbox 360 en een paar toppers met een betere launch dit keer dan de 3DS. Ben niet zo moeilijk qua verwachtingen maar dat ben ik ook niet met Sony dit jaar niet. Als ze maar wel voldoende games voor de Vita aankondigen en Agent......
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 12:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

ninodude schreef:
Vandaag om zes uur precies nog drie weken tot de E3 conferentie van Nintendo, speciaal paar uurtjes voor vrij gevraagd, wat heb ik hier toch zin in!

Mijn verwachtingen: Ik verwacht een mooie HD Nintendo console, liefst wel beter dan Xbox 360 en een paar toppers met een betere launch dit keer dan de 3DS. Ben niet zo moeilijk qua verwachtingen maar dat ben ik ook niet met Sony dit jaar niet. Als ze maar wel voldoende games voor de Vita aankondigen en Agent......

Van Nintendo zou ik graag een Super Mario Galaxy HD Collection willen zien, met beide Galaxy-delen voor Nintendo Wii U, opgepoetst en in 1080p met 60 fps. Zou dit mogelijk zijn? Ja. Gaan ze dit aankondigen? Waarschijnlijk niet.

Toch ben ik heel benieuwd wat ze wél laten zien. Het zou mooi zijn als we eindelijk eens weten wat die Kirby-collectie zal bevatten, ter viering van zijn verjaardag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik betwijfel het of 1080p games gaan zien met 60fps. Het is mogelijk, maar onwaarschijnlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Mei 2012 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Geen slecht idee eigenlijk Wii HD games. Misschien wel handig voor Nintendo zelf om ze alleen digitaal uit te brengen. Zo maken ze beter winst als het natuurlijk aanslaat op de markt. Ze hebben grote plannen met digitaal uitbrengen als we de vorige interviews bekijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Christian Vuye schreef:
Ik betwijfel het of 1080p games gaan zien met 60fps. Het is mogelijk, maar onwaarschijnlijk.


was 1080p+60 fps niet juist het enige wat al wèl bekend was?
Anyway, hoezo lijkt het je onwaarschijnlijk?

Ben echt super benieuwd naar de E3. Nintendo gaat op deze E3 laten zien wat we eigenlijk een jaar geleden verwacht hadden te zien. Ik weet nog dat ik poste: "dadelijk krijgen we helemaal geen games voor de wii U te zien maar alleen wat techdemo's." Lol Ben ook benieuwd naar welke 3DS games we te zien krijgen. Sowieso animal crossing, paper mario 3D en natuurlijk New Mario Bros. 2.

Ik vrees dit jaar alleen weer een beetje voor de microsoft conferentie. Was echt een geweldige afgang vorig jaar. Een beetje zoals die nintendo conferenties met "cammie"of hoe heette dat mens ( ze leek ram op mijn moeder)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Mei 2012 08:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

De PS3 en 360 kunnen de meeste games niet op 1080p spelen en op 60fps. Omdat ik verwacht dat de Wii U ongeveer op hetzelfde niveau zit, denk ik niet dat je 1080p60fps moet verwachten.

Het is trouwens nooit bevestigd door Nintendo, hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Mei 2012 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Was het trouwens bevestigd door Nintendo dat de Wii-U qua kracht op het niveau zit van de Ps3/Xbox? En was het nou nog bevestigd dat er twee controllers kunnen worden gebruikt?

Ja, beetje onder een steen gelegen laatste maanden...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sympharion BerichtGeplaatst: 17 Mei 2012 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Dec 2011
Berichten: 1

ninodude schreef:
Was het trouwens bevestigd door Nintendo dat de Wii-U qua kracht op het niveau zit van de Ps3/Xbox? En was het nou nog bevestigd dat er twee controllers kunnen worden gebruikt?

Ja, beetje onder een steen gelegen laatste maanden...


Het is bevestigd dat de Wii U minimaal even krachtig zal gaan worden dan de Xbox 360 en PS3 en dat het 1080p aankan, dat het een AMD videokaart heeft en een IBM CPU. Ze zouden volgens mij wel aan het kijken zijn of het meerdere controllers gaat ondersteunen. Was technisch wel mogelijk dacht ik. Ik denk dat het wel iets krachtiger wordt, er gaan zelfs geruchten dat Nintendo het systeem extra heeft "getweaked" zodat het de Unreal Engine 4 kan draaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 17 Mei 2012 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Er is nog helemaal niks bevestigd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Mei 2012 11:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Sympharion schreef:
ninodude schreef:
Was het trouwens bevestigd door Nintendo dat de Wii-U qua kracht op het niveau zit van de Ps3/Xbox? En was het nou nog bevestigd dat er twee controllers kunnen worden gebruikt?

Ja, beetje onder een steen gelegen laatste maanden...


Het is bevestigd dat de Wii U minimaal even krachtig zal gaan worden dan de Xbox 360 en PS3 en dat het 1080p aankan, dat het een AMD videokaart heeft en een IBM CPU. Ze zouden volgens mij wel aan het kijken zijn of het meerdere controllers gaat ondersteunen. Was technisch wel mogelijk dacht ik. Ik denk dat het wel iets krachtiger wordt, er gaan zelfs geruchten dat Nintendo het systeem extra heeft "getweaked" zodat het de Unreal Engine 4 kan draaien.

Al de dingen die jij hier opnoemt zijn geruchten, er is nog helemaal niets bevestigd door Nintendo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Mei 2012 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Chris niet meer zo positief tegenwoordig merk ik? Ik weet nog van vorige jaren dat jij DE optimist hier op Gamed was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Mei 2012 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

ninodude schreef:
Chris niet meer zo positief tegenwoordig merk ik? Ik weet nog van vorige jaren dat jij DE optimist hier op Gamed was.

Hahaha Ik ben nog steeds optimistisch hoor, alleen een stuk realistischer nu.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 18 Mei 2012 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Did puberty finally hit you? J/K
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Mei 2012 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Mafusto schreef:
Did puberty finally hit you? J/K

Bro, ik ben inmiddels 18 jaar oud. Zou wat laat zijn voor de pubertijd, hahah.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 18 Mei 2012 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Christian Vuye schreef:
Mafusto schreef:
Did puberty finally hit you? J/K

Bro, ik ben inmiddels 18 jaar oud. Zou wat laat zijn voor de pubertijd, hahah.

Fysiek wel psychisch hoeft niet per se.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 21

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group