Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende  
the_dan BerichtGeplaatst: 24 Feb 2012 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

14e servicestar met mn knive

maar sta wel in de top 900 van de wereld
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2012 15:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

@ daarboven 508e nu

En daarbij

http://www.battlefield.com/battlefield3/1/close-quarters

BATTLEFIELD 3: CLOSE QUARTERS IS A THEMED EXPANSION PACK BRINGING THE TEAM PLAY OF BATTLEFIELD 3 TO TIGHT INDOOR ENVIRONMENTS. THE FRANTIC CLOSE QUARTERS INFANTRY COMBAT IS AMPLIFIED BY UNPRECEDENTED HIGH DEFINITION DESTRUCTION, NEW WAYS TO PLAY, MORE WEAPONS AND ADDED PERSISTENCE.

KEY FEATURES

Get plunged into frantic and relentless infantry combat
Check your corners as death can come from any angle
HD destruction lets you reduce entire locales to ruin
Earn new weapons and bring them back to the base game
Complete new assignments and equip unique dog tags
Play in new ways, mixing team play and instant action
Publisher: Electronic Arts Developer: DICE Formats: Playstation 3
PC
Xbox 360 Release: June 2012 Players: 2-16 Rating: M+ / ESRB 16
The HD Destruction in Close Quarters lets players riddle the environment with bullets, reducing entire locales to ruin. Everything from furniture to plaster can be shot to pieces, and players can see the result of the mayhem as rubble and broken pieces pile up on the floor.
The tight level design and many opportunities for vertical gameplay mean players will need to bring their A game if they want to stay alive in this highly competitive theater of war.
This fall will also bring the expansion pack Battlefield 3: Armored Kill. Featuring all-out vehicle warfare with new tanks, ATV’s, and mobile artillery, it also includes the biggest map in Battlefield history. Come winter, it is time for the fourth expansion pack Battlefield 3: End Game.
Come back next week for the first gameplay trailer and screenshots from Battlefield 3: Close Quarters.

En hier met iets meer tekst
http://ea.gamespress.com/release.asp?i=1741
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lazar730 BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2012 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Jan 2010
Berichten: 7

ooohhhhhhh yyyeaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!!1
ben zo f*ckin hyped!!!
normaal een 2v2 kunnen spelen !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2012 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Gvd het is precies CoD

http://www.youtube.com/watch?v=Neq7LFDJxNg&feature=g-all&context=G29398dbFAAAAAAAAAAA
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2012 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

streetfighter schreef:
Gvd het is precies CoD

http://www.youtube.com/watch?v=Neq7LFDJxNg&feature=g-all&context=G29398dbFAAAAAAAAAAA


+1, WTF Dice! met closed quarter combat dacht ik dat ze maps a la Grand bazaar of Op Metro bedoelden. Het is ook nog eens indoor...

Ik sla deze map pack over, ik wil vrijheid, ruimte, breedte, wacht wel op die andere map pack met grotere maps en nieuwe tanks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2012 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Zo, net effe 2 service stars voor 1 wapen gehaald in het zelfde potje

Dats altijd mooi
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2012 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Hij is nu 24,99 in de origin store.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2012 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

streetfighter schreef:
Gvd het is precies CoD

http://www.youtube.com/watch?v=Neq7LFDJxNg&feature=g-all&context=G29398dbFAAAAAAAAAAA

Jongens... DICE past hier een uitstekende strategie toe. Je kunt het publiek van Battlefield nu zo makkelijk opdelen in "CoD-achtige fans" en "Battlefield-fans" dat ze dan net zo goed de expansions ook zo kunnen verdelen.

Wees juist blij dat ze het zo verdelen, nu krijg je in het ene pack 4 CQC maps en in het andere 4 grote maps. Anders had je bijv. voor 2 CQC maps en 2 grotere maps in één pack moeten betalen, terwijl je die CQC packs toch kut vind.

Nu kun je gewoon kopen wat je wel leuk vind en dat CQC laten liggen. Ik vind het perfect dat ze het zo opgedeeld hebben.


Een beetje kortzichtig dat jullie het zo zien. Ze hebben nu twee publieken tevreden te houden, en dit is echt het best voor iedereen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2012 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Nieuwe perks

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2012 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Update is uit op de ps3

+ battlelog update
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2012 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

WOW@update, 1GB groot+ moest Back 2 Karkand opnieuw downloaden, maar het is het helemaal waard!

Pay servers zijn de bom! 1400 tickets conquest Grand Bazaar en Operation Métro
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2012 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

De aanpassingen zijn leuk. Schieten met mijn LMG is erg wennen, maar het voelt wel goed. En het maakt mounted schieten des te meer fijn voelen haha.

Verder is de nieuwe minimap ook wennen, maar het was wel nodig. Ik vond de minimap echt chaotisch en cluttered met icoontjes die allemaal even groot zijn. Dat is nu wel beter, vooral dat medipacks en ammopacks het kleinst zijn vind ik wel welkom.

En ik kwam er zonet op hun blog pas achter dat je nu de minimap weergave kunt wisselen tussen map, satelliet en hybride, dat is natuurlijk ook awesome en zal ik binnenkort even uitproberen. Customizability is altijd een dikke plus.

De commorose is geweldig, Battlefield 2 all the way. Gewoon kunnen loslaten ipv te hoeven klikken is een verademing en de indeling is veel logischer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2012 01:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

GekooktEi schreef:
De aanpassingen zijn leuk. Schieten met mijn LMG is erg wennen, maar het voelt wel goed. En het maakt mounted schieten des te meer fijn voelen haha.

Verder is de nieuwe minimap ook wennen, maar het was wel nodig. Ik vond de minimap echt chaotisch en cluttered met icoontjes die allemaal even groot zijn. Dat is nu wel beter, vooral dat medipacks en ammopacks het kleinst zijn vind ik wel welkom.

En ik kwam er zonet op hun blog pas achter dat je nu de minimap weergave kunt wisselen tussen map, satelliet en hybride, dat is natuurlijk ook awesome en zal ik binnenkort even uitproberen. Customizability is altijd een dikke plus.

De commorose is geweldig, Battlefield 2 all the way. Gewoon kunnen loslaten ipv te hoeven klikken is een verademing en de indeling is veel logischer.


Ja idd

Ookal zit er niet echt iets nieuws in
Op Q drukken terwijl je op een medic mikt en je schreeuwt al MEEEDICCCCCCC

Ook fijn dat tanks niet meer onverwoestbaar zijn (bijna)

Alleen het supression effect is een beetje over done
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2012 10:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

the_dan schreef:
Ja idd

Ookal zit er niet echt iets nieuws in
Op Q drukken terwijl je op een medic mikt en je schreeuwt al MEEEDICCCCCCC

Ja, ehm, en je snapt niet dat het een stuk handiger is wanneer je halfdood bent om op Q te drukken en een tikje aan je muis te geven, dan speciaal te moeten zoeken op de minimap en dan nog in je scherm? Ik vond echt echt vervelend dat dat maar op één manier kon.

Kijk de optie zelf, om op Q te drukken als je op een auto / objective / medic / support mikt om iets te vragen, is geweldig bedacht en heel handig. Maar ik miste gewoon de traditionele manier voor als je net niet iemand in je zicht hebt.

Ik vind het supression-effect juist wel tof. Je krijgt er ook flink punten voor dus dan mag het ook wel nut hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2012 11:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Alsof ooit iemand er op reageert -.-'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2012 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

the_dan schreef:
Alsof ooit iemand er op reageert -.-'

Ja. Sowieso nu vaker dan eerst.

Als je zeg maar ook tegen iemand zegt "Hey, take this ammo" met Q, wordt het nu ook zo'n enorm knipperend ding op de minimap. Toen ik dat zonet deed bij iemand die voor me liep draaide hij zich meteen om.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2012 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Bij mij nooit

Zelfs niet als ik zn naam typ en GIVE ME AMMOOOO GODDMMIT typ (iets aardiger gevraagd)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 22 Apr 2012 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Dogshizzz. Daarnet een heel lang potje van 1250 tickets gespeeld in Seine, we zijn de winnende team en controleren de 4 flags, ben 1ste van de game met 75/15 kd, wat gebeurt er? De admin zet me in het verliezende team tegen het einde wtf?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 22 Apr 2012 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Consoleadmins kunnen niet tegen hun verlies. hoor dat vaker
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 28 Apr 2012 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

@dan: lolz gister nog gebanned geweest van een NL server, kutadmin zat heletijd mensen van team te switchen om zogezegd balanced te maken.

Matches waar je met honderden tickets achterstaat en uiteindelijk op het nippertje wint
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 29 Apr 2012 03:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Ach zo kan het ook -.-'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 29 Apr 2012 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

hahahahahahahahaha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Apr 2012 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Gezer schreef:
@dan: lolz gister nog gebanned geweest van een NL server, kutadmin zat heletijd mensen van team te switchen om zogezegd balanced te maken.

Matches waar je met honderden tickets achterstaat en uiteindelijk op het nippertje wint

Wat is je PSN?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 29 Apr 2012 19:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

the_dan schreef:
Ach zo kan het ook -.-'


Eige schuld dikke bult usas en m26 zijn lame ^-^


@Christian: TurkishEmperor, heb je BF3 op PS3?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 29 Apr 2012 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2007
Berichten: 204

Heel erg lame
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 35 van 39

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group