Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 04 Okt 2011 23:20    Onderwerp: Aan Welke Anime Figuren Stoor Jij Je Het Meest ? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ik stoor me mateloos aan bijvoorbeeld:



Lambo Uit Reborn.

en ik stoor me gigantisch aan:



Hercule Uit Dragonball Z En Dragonball Kai.

en:



Usopp Uit One Piece.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 04 Okt 2011 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282



Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Okt 2011 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

@scorpio: why u no like Lambo? Hij is zo schattig, stupid cow! ^-^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Alle oversized boob gillende keukenmeiden als ze maar ook op de schouder worden aangeraakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 00:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Gezer schreef:
@scorpio: why u no like Lambo? Hij is zo schattig, stupid cow! ^-^


Nou Gewoon De Manier Zoals Die Is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Je hoeft echt niet elk woord te capitaliseren hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Danny Ouderling schreef:
Je hoeft echt niet elk woord te capitaliseren hoor.


My bad
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jerfo BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2006
Berichten: 78

ergerde me aan Ash van pokemon. die sukkel moet elk seizoen weer leren hoe hij moet vechten en als hij een voledig geevolueerde pokemon had liet hij die vrij -_- idioot
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 18:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

jerfo schreef:
ergerde me aan Ash van pokemon. die sukkel moet elk seizoen weer leren hoe hij moet vechten en als hij een voledig geevolueerde pokemon had liet hij die vrij -_- idioot
Dat is al flink verbeterd nochtans. In Advanced en Diamond & Pearl is hij een beetje mentor voor May en Dawn. En tja, zijn Pokémon vrijlaten/bij Oak achterlaten is nu eenmaal nodig. Het is nu al ongeloofwaardig dat Pikachu nog kan verliezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jerfo BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2006
Berichten: 78

heb het ook beetje over de eerste series aangezien ik het nu niet egt meer volg en idd die pikachu van hem hoort alles in 1 thunderbolt dood de hebben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Deze:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

@Konnichiwa
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 01 Jan 2012 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Mensen (voornamelijk dudes) met hun ogen dicht, zoals Gin in Bleach. Schijnheilige kk mogolen altijd, doen altijd zo slijmerig en het zijn uiteindelijk altijd de slechterikken. Ik mag dat soort types totaal niet. En dat ze dan op een evil moment hun ogen een beetje opendoen, flikker toch op man, 'k zal je een muilpeer geven.

Oja, en vaak hebben ze ook een bril. Zodat die zo dreigend wit kan worden door de lichtval als ze hun hoofd geniepig een beetje laten zakken om vervolgens dus vaak hun ogen open te doen in een close-up shot.

Ik ken Bleach niet dus ik weet niet of Gin slecht is maar dan nog moet je uitkijken,
een ander voorbeeld is bvb Brock uit Pokemon.


Laatst aangepast door Boogieboyz op 01 Jan 2012 15:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Jan 2012 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

ikzoekruzie schreef:
Mensen (voornamelijk dudes) met hun ogen dicht, zoals Gin in Bleach. Schijnheilige kk mogolen altijd, doen altijd zo slijmerig en het zijn uiteindelijk altijd de slechterikken. Ik mag dat soort types totaal niet. En dat ze dan op een evil moment hun ogen een beetje opendoen, flikker toch op man, 'k zal je een muilpeer geven.
Grappig voorbeeld. Je moet Bleach maar eens kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 01 Jan 2012 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Nah, te veel afleveringen om te d... kuch, dat dus. Hoeveel gig is dat wel niet? En dan ook nog allemaal losse films, no thanks. Kopen is met zo idioot veel afleveringen ook geen optie, met maar een paar per schijf in een serie van 353(!). Wat een geld zal dat wel niet kosten.. Om nog maar te zwijgen over de verkrijgbaarheid en het feit dat ze met de dvd's nog maar bij afl. 63 ofzo zijn (Van dat Kaze merk). Blu-ray's zijn er niet, alleen wat films. En ik heb geen br-speler.

Ik vindt de serie wel intressant maar ook tegelijk zo cheap omdat het zo lang doorgaat. Bleach is een massa product en dat stoot me altijd af. Enige verschil met die langlopende zooi zoals Pokemon is dat het er beter uitziet, zoals een normale 12/26 afleveringen serie. Ach, wie weet koop ik de boekies een keer, is goedkoper en de art is beter.

Korte versie.
Zo te horen is Gin niet zo evil, ik noemde hem ook vooral omdat ik zo snel geen ander voorbeeld wist.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Jan 2012 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

konnichiwa schreef:
Deze:



hmm irriteert het je ja, ha.
mij niet hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 08 Jan 2012 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

@ikzoekruzie: bleach anime heeft ook veel fillers, dus je kan een hoop overslaan, zoveel afleveringen zijn t ook ni, je bent er zo doorheen. Ik heb bleach, naruto en one piece ingehaald, goed te doen hoor als je een paar jaar de tijd hebt haha

En welke idioot zou bleach anime kopen, weet je hoe belachelijk duur dat zou zijn, alleen weggelegd voor de verstokte fan. Als je geen zin hebt om te downloaden kijk je het toch gewoon streaming. Dat alleen joni doet alsof ie alle anime koopt kan ik ook niet helpen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group