Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
lil_mik3 BerichtGeplaatst: 01 Sep 2011 17:20    Onderwerp: Nintendo Club sterren Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2007
Berichten: 124

hee gamed members

ik spaar voor een goud gekleurde standbeeld van zelda en epona.
mijn vraag aan jullie is hebben jullie nintendo club codes die niet zijn gebruikt voor mij (for free of in ruil voor een kleine vergoeding mijn dank is groot bij elke nintendo systeem of in elk spel zit zon kaartje voor diegene die het niet weten

B.V.D mike [/url]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Sep 2011 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Niet elke game hoor, alleen games dat door Nintendo wordt uitgegeven voor de Gamecube, Wii, GBA, DS, 3DS of een Nintendo console, handheld.
Ik heb er zelf nog 4 die nog dicht zitten, maar die geef ik niet weg.
Gebruik ze zelf ook altijd, maar helaas zijn er nooit echt goede producten te koop met dat stars, heb ooit een keer de soundtrack van Final Fantasy Crystal Chronicles en Baten Kaitos gekocht en een gratis figurine van Monster Hunter Tri(gratis code bij de game).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Dec 2011 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zelf eindelijk genoeg sterren weten te verzamelen voor de Super Nintendo Controller voor Wii. Die heb ik dus ook besteld! Hopelijk komt-ie snel aan!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group