Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
laraishond BerichtGeplaatst: 15 Mei 2010 00:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Eindelijk eens een spel waarbij ik hele hoge verwachtingen had, en waarbij deze ook gehaald en overtroffen worden!
vind het echt een geweldig spel en moet nog aan online beginnen!
eergisteren nieuw record gevestigd: de wii 26uur 43 non-stop aan hebben staan xD
probleem is alleen dat we hier met 3 verslaafden in huis zitten dus ik haal de beloofde 10 uur per dag niet
maar volgende week moeten zij naar school en ik niet...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

pffff, dit spel is zo oneindig speelbaar... volgens mij moet je er 500 uur insteken voordat je HR 130 bereikt (maximum is 999). Ik heb al mensen gezien met HR 200, maar die gasten hebben wsl ook de Japanse versie al veel gespeeld (en hun personage meegenomen in de Europese versie).

Anyways, we moeten echt eens met Gamed opstap online! Mijn HR is 32, ik kan dus High Rank questen doen. Andere mensen met HR31+?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Indo Chad BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

ik ben aan het twijfelen of ik monster hunter tri of red dead redemption zal kopen? wat raden jullie mij aan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Taw0n BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Red Dead Redemption.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Mei 2010 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Indo Chad schreef:
ik ben aan het twijfelen of ik monster hunter tri of red dead redemption zal kopen? wat raden jullie mij aan


Ik zou nu voor RDR gaan, gezien Wii games sneller in prijs dalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 20 Mei 2010 10:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Wie heeft er zin om online ff te oefenen vanmiddag? Als ik online ben heet ik blijkbaar Floris omdat ik niet wist dat je online naam hetzelfde is als offline :/

EDIT: post hier ff als er iemand online is, dan kom ik ook
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 20 Mei 2010 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Ik ga dit weekend weer lekker online hunten, zaterdag middag moet ik werken, maar tegen de avond (22:00) zal ik online zijn. Zondag sowieso ook hele dag tijd .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GeneralSecura BerichtGeplaatst: 20 Mei 2010 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Apr 2010
Berichten: 55

Vanaf de 27e kan ik weer Monster Hunter 3 doen, als m'n examens afgelopen zijn. Misschien kan ik dan ook een paar hunts opnemen en op YouTube posten.

Mijn HR is 11 of 12, BTW.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 20 Mei 2010 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

GeneralSecura schreef:
Vanaf de 27e kan ik weer Monster Hunter 3 doen, als m'n examens afgelopen zijn. Misschien kan ik dan ook een paar hunts opnemen en op YouTube posten.

Mijn HR is 11 of 12, BTW.

pff, examens... Ik heb ze ook, maar dat stopt me niet met MH3 spelen
dat het niet zo handig is weet ik zelf ook wel, miss dit weekend dan weer eens wat minder spelen dan en wat meer tijd in de examens steken aangezien ik er dan ineens 4 achter elkaar heb... En daarna op vakantie, dus jullie gaan me de komende tijd niet meer online zien, miss zondag nog heel even, ik laat het dan wel ff weten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 22 Mei 2010 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Simon, hoe heb jij de barroth verslagen? Ik krijg hem maar niet dood mij switch-axe is te lomp, die slaat de hele tijd tegen zijn schilden aan, dus dat lukt niet, dus heb ik het met s&s geprobeerd, dat gaat wel beter... Ik wil nu alleen mij Ludroth's Nail upgraden, maar daar heb ik een R. ludroth tail voor nodig, hoe hunt je die het makkelijkst?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
premie_hunter BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2008
Berichten: 25

@ Bewario
Barroth kan met elk wapen worden verslagen, alleen moet je zorgen voor goede sharpness en moet je ervoor zorgen ervoor dat je zijn aanvallen goed kan ontwijken, btw ik ben nu HR 54
Barroth is nog makkelijk wacht maar tot je bij Alatreon bent online daar sterven sommige mensen al 3 keer in de eerste 10 minuten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

premie_hunter schreef:
@ Bewario
Barroth kan met elk wapen worden verslagen, alleen moet je zorgen voor goede sharpness en moet je ervoor zorgen ervoor dat je zijn aanvallen goed kan ontwijken, btw ik ben nu HR 54
Barroth is nog makkelijk wacht maar tot je bij Alatreon bent online daar sterven sommige mensen al 3 keer in de eerste 10 minuten.
Uhu, de R. Ludroth's Nail was scherp genoeg en het was uteindelijk een eitje. Zit nu offline in het poolgebied en ben online aan het HR grinden (ben pas HR6 ofzo).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
premie_hunter BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2008
Berichten: 25

BeWario schreef:
premie_hunter schreef:
@ Bewario
Barroth kan met elk wapen worden verslagen, alleen moet je zorgen voor goede sharpness en moet je ervoor zorgen ervoor dat je zijn aanvallen goed kan ontwijken, btw ik ben nu HR 54
Barroth is nog makkelijk wacht maar tot je bij Alatreon bent online daar sterven sommige mensen al 3 keer in de eerste 10 minuten.
Uhu, de R. Ludroth's Nail was scherp genoeg en het was uteindelijk een eitje. Zit nu offline in het poolgebied en ben online aan het HR grinden (ben pas HR6 ofzo).


als je wilt kan ik je in de zomervakantie wel eens helpen online?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Ik moet zeggen dat ik in het begin ook moeite had met Barroth, en sorry @BeWario, had je vraag niet gezien. Gister Barroth een paar keer op High Rank gedaan en hij is ondertussen echt een eitje.

Ben nu weer bezig met miljoenen Rathian's killen want ik wil zijn Ruby. Echt zooooo irritant... en dan deden we die high rank quest waarbij je een rathalos en een rathian moet doen, kreeg ik in één keer een rathalos ruby . Het lijkt echt of het spel weet welk item je wilt hebben, en dat je die dan gewoon echt niet krijgt (moest vorige keer rathalos ook zo'n 30 keer killen voor ik zijn plate kreeg).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Simon Venneman schreef:
Ik moet zeggen dat ik in het begin ook moeite had met Barroth, en sorry @BeWario, had je vraag niet gezien. Gister Barroth een paar keer op High Rank gedaan en hij is ondertussen echt een eitje.

Ben nu weer bezig met miljoenen Rathian's killen want ik wil zijn Ruby. Echt zooooo irritant... en dan deden we die high rank quest waarbij je een rathalos en een rathian moet doen, kreeg ik in één keer een rathalos ruby . Het lijkt echt of het spel weet welk item je wilt hebben, en dat je die dan gewoon echt niet krijgt (moest vorige keer rathalos ook zo'n 30 keer killen voor ik zijn plate kreeg).


Jup, zo kom ik maar niet aan de baggi hides en gobul spikes die ik nodig heb voor mijn eerste longsword... Heeft er trouwens iemand zin om vandaag online te spelen? Ik ben iig vanaf nu tot 4 uur online
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
premie_hunter BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 13:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2008
Berichten: 25

Met wat voor controller spelen jullie het spel?
Ik speel het met wii remote en nunchuck en tot mijn verbazing werkt het perfect, het enige irritante is dat met lancen je de wii remote moet kantelen voor een high thrust.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 13 Jun 2010 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

premie_hunter schreef:
Met wat voor controller spelen jullie het spel?
Ik speel het met wii remote en nunchuck en tot mijn verbazing werkt het perfect, het enige irritante is dat met lancen je de wii remote moet kantelen voor een high thrust.
Ik speel met de classic controller pro, ik kreeg hem toch bij mijn LE, dus waarom niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
premie_hunter BerichtGeplaatst: 14 Jun 2010 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2008
Berichten: 25

Ik heb zojuist de beste hamer in Monster Hunter Tri gehaald, de Alatreon Metamorph.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Ik ben online, zeg maar als je samen iets wil doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Indo Chad BerichtGeplaatst: 08 Jul 2010 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

hoe zit het eigenlijk met de offline splitscreen kan iemand mij mischien wat over vertellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Indo Chad BerichtGeplaatst: 02 Aug 2010 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

ik heb nu ook mh3 dus als iemand online wil hunten roep je maar maar ik ben wel een onwijs grote noob want ik stop het spel er nu pas in

edit: niemand die dit prachtige spel nog speel hier op gamed . ik zou graag met nederlanders willen spelen kom online alleen franse en duitsers tegen. ben wel alleen hr 26
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 13 Dec 2011 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Was één beetje te lui om er één thread over te maken dus post ik het maar hier.

De 3DS versie doet het ook heel goed de 420K shipment is uitverkocht en de 3DS verkocht zelf 370k waarmee de 3DS nu al 3 miljoen heeft verkocht in Japan en tegen alle verwachtingen in wrs de snelst verkochte console/handheld ooit word!!

http://www.famitsu.com/news/201112/13006967.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Dec 2011 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Na wat filmpjes gezien is het een indrukwekkende port. Alles loopt soepel en voorspelt wat de 3DS voor games aan kan. Ben blij dat de game goede support levert voor sales. Stel je voor als MH 4 uitkomt! Alleen super jammer dat het niet online is terwijl het zo geweldig was op de Wii.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 13 Dec 2011 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

alleen stom dat er niet genog exemlaren zijn....Het gebeurt niet vaak dat ik een game zijn pre orders zag verliezen in de laatste dagen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group