Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Sn34ky BerichtGeplaatst: 10 Okt 2006 11:28    Onderwerp: Skateboarden Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

Ik weet niet wie het hier doet of heeft gedaan, maar laat het eens weten. Eens kijken hoeveel gamers er boarden of het hebben gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Okt 2006 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik ben rot, ik kan niet eens deftig recht op skateboard staan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tinyriconen BerichtGeplaatst: 10 Okt 2006 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Okt 2006
Berichten: 59

Ik heb wel is geskateboard... maar dat was na 3 pogingen om over een hekje te vallen meteen afgelopen (A)

(teveel TV gekeken )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
link0007 BerichtGeplaatst: 10 Okt 2006 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jul 2006
Berichten: 314

Ik ben (was) er redelijk goed in... Maar dan meer street-skate hoor... verder dan jump-ins bij de quarter-pipes, en stalls maken in een half-pipe kwam ik niet
Maar bij street was mijn stijl toch wel een mix tussen Rodney Mullen (shuv-its, kickflips en mixen daartussen en manuals, soms ook nog caspers en side-stands *of hoe het dan ook heet als je op de zijkant van je skateboard staat* )en Mike Valelly (finger- en hand-flips, en veel boneless's)

Maar ik heb nu al een jaar of twee niet meer geskatet, en naar mijn ervaring verleer je zo'n tricks best snel, en het duurt echt weken voordat je ze weer onder de knie hebt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sn34ky BerichtGeplaatst: 10 Okt 2006 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

Ik ben begonnen op een plek waar een funbox met 2 quarters en een rail stond. Daar heb ik gewoon 1 jaar lang liggen skaten toen er naast die plek ineens een skatehal werd gebouwd. Ik heb vind mezelf niet geweldig nu maar, ik heb toen na dat jaar skaten een sponsor gekregen van een skateshop in de buurt en kreeg ik gewoon nieuwe decks als ze kapot gingen, t-shirts, broeken, schoenen etc etc. En daarna ben ik gevraagd om demo te rijden voor die opening van die skatehal, waardoor ik nog 2 sponsors gekregen heb en mee mocht doen aan wedstrijden en blablabla. En met het gewonnen geld (wat nu nog op mn bank staat) wat ik 3 jaar geleden kreeg ben ik nu mn games aan het kopen Iets waar ik eigenlijk liever mn tijd aan besteed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
link0007 BerichtGeplaatst: 10 Okt 2006 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jul 2006
Berichten: 314

Hehe, een succesverhaal dus
Zelf heb ik nooit een sponsor oid. gekregen, maar wel redelijk veel mensen gekend die er een hebben, dus ze komen redelijk veel voor...
Maar ik vond het saai na een tijdje, dus ben ik overgestapt op programmeren, iets wat ik toch al langer deed... daarmee wel al een paar wedstrijden gewonnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sn34ky BerichtGeplaatst: 11 Okt 2006 11:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 377

Daarom ben ik ook gestopt, omdat ik het saai vond worden en zoals ik al zei, omdat games mn passie is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Azazel BerichtGeplaatst: 11 Okt 2006 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Mei 2006
Berichten: 210

heb een keer mijn hele been open gehaald, daarna nooit meer gedaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
ms90isr BerichtGeplaatst: 11 Okt 2006 15:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Okt 2006
Berichten: 506

Nooit verder gekomen dan beetje staan en rollen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 11 Okt 2006 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Als je mij op een skateboard zet krijg je Balkenende taferelen, ik donder er meer af dan dat ik er op sta. Laat mij maar gamen met Tony Hawk spellen, dan kan ik het tenminste
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
link0007 BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2007 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jul 2006
Berichten: 314

Ben de laatste tijd weer wat actiever met skateboarden geworden!
Ik heb me nu voorgenomen om vooral op fliptricks, en flatlanden te oefenen.
Ben nu dus bezig met forwardflips, railflips en reflips (soms ook nog wel wat shuv-itunderflips geprobeerd).

Ik moet zeggen dat ik door mijn tijdelijke stop wél beter geworden ben in manuals, en de tricks sneller leer :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Een ollie kan ik maar das ook alles
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Legostarwars2DS BerichtGeplaatst: 31 Jul 2007 08:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jul 2007
Berichten: 25

ik kan alleen de olie maar net en als ik ga skaten op de sk8baan val ik vaak op mijn rug maar ik doe het wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 21 Aug 2007 09:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Heeft iemand een idee om welk uur de Skate demo komt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group