Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 20:06    Onderwerp: [360] Ryse Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ryse, de nieuwe titel van Crytek, is de definitieve naam van 'Codename: Kingdoms'. De game wordt uitgegeven door Microsoft en zal zowel met de Xbox 360 controller als met Kinect te spelen zijn!

Discussieer hier over de game!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 11 Jun 2011 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

het ziet er zeker mooi uit, ik weet het nog niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Jun 2011 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

http://www.youtube.com/watch?v=0-qq34jCGMw

Goed, conceptueel gezien (ik neem aan dat die beelden CGI zijn natuurlijk) ziet het er tof uit, maar het gaat bij dit soort dingen ALTIJD om de uitwerking, hoe het spel reageert op de controls en hoeveel variatie er is in bewegingen. En dat is juist wat er niet is af te leiden uit zo'n trailer, en dat is juist wat dit soort trailers niet zo nuttig maakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 12 Jun 2011 12:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Beelden zijn altijd goed bij Crytek, maar dit is gewoon wederom Kinect crap en waarschijnlijk nog ook onrails.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Jun 2011 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Robert schreef:
Beelden zijn altijd goed bij Crytek, maar dit is gewoon wederom Kinect crap en waarschijnlijk nog ook onrails.

Ja, omdat alles met Kinect 'crap' is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 12 Jun 2011 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

en omdat first person hack & slash gewoon niet werkt. Dit gaat Dead Island ook een 'matige' game maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 12 Jun 2011 13:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Christian Vuye schreef:
Robert schreef:
Beelden zijn altijd goed bij Crytek, maar dit is gewoon wederom Kinect crap en waarschijnlijk nog ook onrails.

Ja, omdat alles met Kinect 'crap' is.


Ik ken nog geen game met kinect die goed is nee.

elemeNt schreef:
en omdat first person hack & slash gewoon niet werkt. Dit gaat Dead Island ook een 'matige' game maken.


Dat is dus niet waar. Dark Messiah is een geweldige first person game, en gezien de populariteit van de elder scrolls denken meerdere mensen dat dat wel goed werkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Jun 2011 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Robert schreef:
Christian Vuye schreef:
Robert schreef:
Beelden zijn altijd goed bij Crytek, maar dit is gewoon wederom Kinect crap en waarschijnlijk nog ook onrails.

Ja, omdat alles met Kinect 'crap' is.
Ik ken nog geen game met kinect die goed is nee.

Dance Central?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Robert schreef:

Dat is dus niet waar. Dark Messiah is een geweldige first person game, en gezien de populariteit van de elder scrolls denken meerdere mensen dat dat wel goed werkt.


Oblivion speelde de meeste toch ook in 3rd person (terwijl dat niet eens de bedoeling was) en er komt niet voor niets een 3rd person optie in Skyrim. Daarnaast is de combat altijd het zwakste punt geweest, maar maakt dat niet veel uit omdat het een adventure game is en combat maar een klein deel is.

De reacties vanuit LA over Dead Island waren toch ook voor het grote deel dat de game tegenviel doordat het ontzettend buggy was en de melee combat niet goed werkte door de first person view.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Euhm wat? Hoeveel mensen speelde nu eigenlijk in 3rd person? Ik gebruikte het alleen als ik gewoon rondliep maar wanneer ik in een dungeon ging of ging vechten was het toch altijd switchen naar first person.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group