| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende
|
| The Coon |
Geplaatst: 26 Mei 2011 18:48 Onderwerp:
| |

|
Laatst aangepast door The Coon op 26 Mei 2011 18:53; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 26 Mei 2011 18:49 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Christian Vuye schreef: | | Joni Philips schreef: | | Ik wacht dan in ieder geval op het moment dat ze twee grote wolkenkrabbers in Amerika laten ontploffen. |
In de trailer kan je de Freedom Tower zien, die nog gebouwd moet worden. | Dat is natuurlijk iets anders. In Resistance kun je ook een Brits treinstation zien. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 26 Mei 2011 19:08 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Joni Philips schreef: | | Ik wacht dan in ieder geval op het moment dat ze twee grote wolkenkrabbers in Amerika laten ontploffen. |
In de trailer kan je de Freedom Tower zien, die nog gebouwd moet worden. | Dat is natuurlijk iets anders. In Resistance kun je ook een Brits treinstation zien. |
En wat is er zo speciaal aan een Brits treinstation?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 26 Mei 2011 19:15 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Christian Vuye schreef: | | Joni Philips schreef: | | Christian Vuye schreef: | | Joni Philips schreef: | | Ik wacht dan in ieder geval op het moment dat ze twee grote wolkenkrabbers in Amerika laten ontploffen. |
En wat is er zo speciaal aan een Brits treinstation?  | Wel, het maakt niet uit dat je iets ziet dat ooit opgeblazen is. het is heel wat anders als je iets dat ooit is opgeblazen, kunt opblazen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 26 Mei 2011 20:42 Onderwerp:
| |

|
| Vond die trailer echt vaag. Die screens ook weer. Eurogamer verwoordt het in hun preview heel goed, door het Late Brosnian te noemen. MW2 was al té, maar in plaats van terugkrabbelen en logisch na te denken, maken ze het nog belachelijker. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 31 Mei 2011 12:36 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 31 Mei 2011 13:29 Onderwerp:
| |

|
Hopelijk zal dit ze eindelijk eens goodwill doen verliezen. Of nog beter, dat de game zal floppen. Maar goed, dat gaat uiteraard niet gebeuren. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| da bom |
Geplaatst: 31 Mei 2011 16:34 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: |
Hopelijk zal dit ze eindelijk eens goodwill doen verliezen. Of nog beter, dat de game zal floppen. Maar goed, dat gaat uiteraard niet gebeuren. |
Het is gewoon gratis  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 31 Mei 2011 17:55 Onderwerp:
| |

|
het spel zelf is gewoon gratis online
Alleen de (onnodige) service heeft een abbonoment + gratis DLC
Zie het als PS+ |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 31 Mei 2011 19:29 Onderwerp:
| |

|
| Ik zie hier het probleem niet van in? Alles wat er nu is, blijft gratis, maar voor extra content moet je betalen? Zo verassend? De map packs blijven ook nog apart beschikbaar. Ik vind dit goed nieuws, en natuurlijk gaat Activision er geld voor vragen. Trouwens, EA gaat dit binnenkort ook doen met zijn EA Sports titels, dus wen er maar aan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 31 Mei 2011 19:36 Onderwerp:
| |

|
Dit is gewoon de zoveelste gierige actie van Activision. De map packs waren al schandalig genoeg.
Check dit:
http://img146.imageshack.us/img146/1729/elitebungiecomp.jpg
*ok, dat plaatje is iets te groot, klik er maar op.
Tenzij bungie hier ook geld voor vraagt is dit gewoon wederom triest.
Laatst aangepast door Robert op 31 Mei 2011 19:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jonezy |
Geplaatst: 31 Mei 2011 19:37 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Ik zie hier het probleem niet van in? Alles wat er nu is, blijft gratis, maar voor extra content moet je betalen? Zo verassend? De map packs blijven ook nog apart beschikbaar. Ik vind dit goed nieuws, en natuurlijk gaat Activision er geld voor vragen. Trouwens, EA gaat dit binnenkort ook doen met zijn EA Sports titels, dus wen er maar aan. |
Precies, en bovendien is er ook een gratis gedeelte van CoD: Elite.
Ik zie het probleem ook niet zo. Is toch leuk voor mensen die met vrienden Call of Duty online spelen en er van genieten? Het feit dat jullie er niet meer van genieten, betekent nog niet dat de service per se slecht is.
[edit]
Iets te grote afbeeldingen Robert
Volgens mij zijn er wel services op die plaatjes waar Bungie ook geld voor vraagt. Namelijk het renderen van de video's. En dat is dan bij Black Ops al weer gratis. Bovendien zeiden ze dat er een groot deel gratis zou worden van Elite, en daarnaast nog een onderdeel betaald. Dus om nu al te zeggen dat het schandalig is als je het vergelijkt met Bungie's service, is verkeerd, omdat je gewoonweg nog niet weet wat het gaat kosten en waar je dan voor betaalt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 31 Mei 2011 19:47 Onderwerp:
| |

|
| Citaat: | | Spelers die kiezen voor een maandabonnement ontvangen als onderdeel hiervan in ieder geval de mappacks voor hun Call of Duty-games zonder extra betaling. Deze pakketten kosten doorgaans omgerekend ongeveer vijftien euro per stuk. De prijzen voor het abonnement zijn nog niet bepaald, maar volgens Wall Street Journal verwacht Activision niet boven de 7,99 dollar (ongeveer 5,50 euro) per maand uit te komen. |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 31 Mei 2011 19:55 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | Citaat: | | Spelers die kiezen voor een maandabonnement ontvangen als onderdeel hiervan in ieder geval de mappacks voor hun Call of Duty-games zonder extra betaling. Deze pakketten kosten doorgaans omgerekend ongeveer vijftien euro per stuk. De prijzen voor het abonnement zijn nog niet bepaald, maar volgens Wall Street Journal verwacht Activision niet boven de 7,99 dollar (ongeveer 5,50 euro) per maand uit te komen. |
|
 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 31 Mei 2011 20:08 Onderwerp:
| |

|
| Citaat: | | Ik zie het probleem ook niet zo |
Dit is gewoon het begin van een tijdperk waarin we voor online gamen moeten gaan betalen. Ze houden het online gamen nu nog buiten boord om zieltjes te winnen en mensen er aan te laten wennen, maar binnen 2 tot 4 jaar moeten we gewoon betalen om online te mogen gamen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 06 Jun 2011 21:08 Onderwerp:
| |

|
Hmm, ben nu net een demo van de game aan het bekijken op GT.TV. Ondanks dat ik de demo van Modern Warfare 3 op de MS persconferentie wel leuk vond, zie ik nu een uitgebreidere demo op GT.TV. Conclusie? Meer van hetzelfde.... Een beetje teleurstellend.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 06 Jun 2011 21:08 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 06 Jun 2011 21:19 Onderwerp:
| |

|
| Robert schreef: | | hilarisch slecht. |
Idd :') ik hoop dat het zo slecht blijft, dan hoef ik tenminste 40 euro minder uit te geven in november. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| the_dan |
Geplaatst: 06 Jun 2011 21:26 Onderwerp:
| |

|
| Ook zo lekker voorspelbaar dat de heli jouw toevallig dan weer raakt xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 10 Jun 2011 23:13 Onderwerp:
| |

|
| Citaat: | You should be buying both because they both will be stellar games. I refuse to say one ill word of Battlefield 3 or DICE because I think they're both fantastic and am good friends with several of the guys on the team.
If you are a shooter fan, they are both fantastic games to own because of one reason. They are different.
Each do their own thing in a fantastic way and it is refreshing to have the option for both styles. |
|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 17 Jul 2011 20:09 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Xenathos |
Geplaatst: 17 Jul 2011 20:28 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | http://modernwarfare3.com/
Lol, wat een parodie.  |
Die had mij ook aan het gniffelen op het eind XD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 17 Jul 2011 22:07 Onderwerp:
| |

|
| Xenathos schreef: | | Christian Vuye schreef: | http://modernwarfare3.com/
Lol, wat een parodie.  |
Die had mij ook aan het gniffelen op het eind XD |
Ik heb het filmpje gisteren al gezien maar hij blijft GEWELDIG! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| vgo910 |
Geplaatst: 08 Nov 2011 09:44 Onderwerp:
| |

|
Kickje maar. Ik wil nu wel weten of iemand hem hier heeft en wat hij er van vindt. Ik wil hem wel halen voor pc maar dan wel voor onder de €35, meer heb ik er niet voor over  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 08 Nov 2011 10:15 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat onze beloved Call of Duty-fans van het nieuwe deel vinden. Of ze eindelijk de roze bril af hebben kunnen zetten, zeg maar. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Volgende |