| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende
|
| elemeNt |
Geplaatst: 15 Mrt 2011 21:55 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 15 Mrt 2011 23:01 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | Gaan er nog mensen naar Made In Asia aankomend weekend? www.madeinasia.be |
ik |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 18:32 Onderwerp:
| |

|
| Goh, iemand de PS3 demo van Crysis 2 gespeeld? Enorm slechte framerate, blurry, lelijke textures en geen indrukwekkende motion-blur. Buh! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 18:59 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Christian Vuye schreef: | | Goh, iemand de PS3 demo van Crysis 2 gespeeld? Enorm slechte framerate, blurry, lelijke textures en geen indrukwekkende motion-blur. Buh! |
Dit.
Op mijn PC kan ik hem in ieder geval spelen op de hoogste settings, het verschil tussen de PS3 demo en de weergave van mijn PC is dan ook enorm. Ze hadden de game beter PC-exclusive kunnen houden op deze manier, ports als deze slaan nergens meer op. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 19:11 Onderwerp:
| |

|
| De Xbox 360 versie is goed hoor! Een bijna constante 30fps, veel scherpere textures én de indrukwekkende motion-blur is aanwezig. Enkel de PS3 versie zuigt weer. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 19:17 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: | | De Xbox 360 versie is goed hoor! Een bijna constante 30fps, veel scherpere textures én de indrukwekkende motion-blur is aanwezig. Enkel de PS3 versie zuigt weer. | Had Crytek niet gezegd dat de PS3 versie beter ging zijn dan de 360 versie? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 19:21 Onderwerp:
| |

|
| KingLikesCookies schreef: | | Christian Vuye schreef: | | De Xbox 360 versie is goed hoor! Een bijna constante 30fps, veel scherpere textures én de indrukwekkende motion-blur is aanwezig. Enkel de PS3 versie zuigt weer. | Had Crytek niet gezegd dat de PS3 versie beter ging zijn dan de 360 versie? |
Ja, maar dat is ze zeker niet. Heb ze beiden gespeeld, en de Xbox 360 versie is gewoonweg scherper, mooier en met een betere framerate. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 19:37 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | | elemeNt schreef: | | Gaan er nog mensen naar Made In Asia aankomend weekend? www.madeinasia.be |
ik |
ah nice ben er zelf nog nooit geweest en leek me wel leuk om misschien te gaan. Is het wat of valt het erg tegen? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 21:14 Onderwerp:
| |

|
| Na een random PS3 gameplay filmpje te hebben gezien moet ik zeggen dat dit inderdaad niet Crysis-waardig is. Ze hadden beter gewoon weer een PC exclusive gemaakt met nog betere graphics i.p.v. de zoveelste generic multiplatform FPS te maken (met misschien ietsje betere graphics). Die geweldige graphics was trouwens wat Crysis 1 ook zo uniek maakte. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 21:21 Onderwerp:
| |

|
| KingLikesCookies schreef: | | Na een random PS3 gameplay filmpje te hebben gezien moet ik zeggen dat dit inderdaad niet Crysis-waardig is. Ze hadden beter gewoon weer een PC exclusive gemaakt met nog betere graphics i.p.v. de zoveelste generic multiplatform FPS te maken (met misschien ietsje betere graphics). Die geweldige graphics was trouwens wat Crysis 1 ook zo uniek maakte. |
Hmpfs, als het kan ga ik de demo nog testen vanavond, heb Crysis 2 immers bestelt op de ps3, dus weet niet of ik hem zal cancellen of gewoon wel koop. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 22:59 Onderwerp:
| |

|
| Goh, de framerate in dat filmpje valt best wel mee. In tegenstelling tot wat ik op mijn scherm gezien heb. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| E-man |
Geplaatst: 16 Mrt 2011 23:39 Onderwerp:
| |
|
| Daar ben ik weer eeens. Ik heb even een vraagje, vandaag is er voor fifa een patch gekomen die je teamgenoten tijdens een virtual pro career wat beter maken. Dit maakt het wat minder frustrerend dan, maar ik vraag mij af of ie patch dan ook geld voor een save? Heeft een van jullie een idee of die worden mee gepacht? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 17 Mrt 2011 00:59 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | streetfighter schreef: | | elemeNt schreef: | | Gaan er nog mensen naar Made In Asia aankomend weekend? www.madeinasia.be |
ik |
ah nice ben er zelf nog nooit geweest en leek me wel leuk om misschien te gaan. Is het wat of valt het erg tegen? |
Geen idee, dit is de eerste keer dat ik ga  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 17 Mrt 2011 09:42 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 19 Mrt 2011 15:55 Onderwerp:
| |

|
| Kan iemand mij uitleggen waarom er geen enkele server is op de PC versie van de demo van Crysis 2? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 19 Mrt 2011 15:56 Onderwerp:
| |

|
| KingLikesCookies schreef: | | Kan iemand mij uitleggen waarom er geen enkele server is op de PC versie van de demo van Crysis 2? |
Jaja dat kan ik zeer zeker, de demo is namelijk al offline. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 19 Mrt 2011 16:00 Onderwerp:
| |

|
| Joraaaan schreef: | | KingLikesCookies schreef: | | Kan iemand mij uitleggen waarom er geen enkele server is op de PC versie van de demo van Crysis 2? |
Jaja dat kan ik zeer zeker, de demo is namelijk al offline. | Oh, dan mogen zo ook eens wat duidelijker zijn in communicatie, want je kan hem nog steeds gewoon downloaden. Ik volg het gaming nieuws ook niet meer zo veel.
Komt hij trouwens nog terug? Of heb ik hem gewoon voor niets gedownload? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 19 Mrt 2011 16:52 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 19 Mrt 2011 18:15 Onderwerp:
| |

|
Hij bezoekt PS3Clan!  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 24 Mrt 2011 20:56 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| zie sang schreef: | Weet iemand hier of Brink een single player bezit ?.
Of is deze titel alleen multi player ,en hoelang zou de SP duren?. |
Ja, Brink bevat zeker een singleplayer, gewoon een campaign-modus zoals in de meeste FPS's tegenwoordig. Je volgt een verhaal, volgens mij wissel je tussen de strijdende facties, en je neemt je gelevelde character mee uit de multiplayer (of hoe je het wilt zien, je neemt je singleplayer character dus mee naar multiplayer ). Ook heeft de campaign classes, je kan daar vrij tussen wisselen tijdens missies en op basis daarvan krijg je dynamische objectives... Je moet bijv. iemand ondervragen als je een Infiltrator bent, en als Engineer moet je dingen repareren.
Wat elemeNt zei in je topic is zeker niet waar, wil ik nog even duidelijk maken. elemeNt dacht dit waarschijnlijk omdat je inderdaad je multiplayer-character gebruikt, en je classes hebt... Dit is niet correct; er zijn gewoon drie modi (single- en multiplayer en coöp) maar de grenzen hiertussen zijn een beetje vervaagd... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| zie sang |
Geplaatst: 24 Mrt 2011 23:36 Onderwerp:
| |

|
bedankt gekookt ei  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joraaaan |
Geplaatst: 24 Mrt 2011 23:39 Onderwerp:
| |

|
| Mr. Awesome schreef: | Hij bezoekt PS3Clan!  |
Is dat speciaal dan?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 24 Mrt 2011 23:42 Onderwerp:
| |

|
| Joraaaan schreef: | | Mr. Awesome schreef: | Hij bezoekt PS3Clan!  |
Is dat speciaal dan?  |
Paintskills en Nickdhnick kunnen het weten. :') |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 25 Mrt 2011 08:29 Onderwerp:
| |

|
| ninodude schreef: |
Paintskills en Nickdhnick kunnen het weten. :') |
Owja? Heb ik daar nog een account? xD |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 25 Mrt 2011 10:45 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | zie sang schreef: | Weet iemand hier of Brink een single player bezit ?.
Of is deze titel alleen multi player ,en hoelang zou de SP duren?. |
Ja, Brink bevat zeker een singleplayer, gewoon een campaign-modus zoals in de meeste FPS's tegenwoordig. Je volgt een verhaal, volgens mij wissel je tussen de strijdende facties, en je neemt je gelevelde character mee uit de multiplayer (of hoe je het wilt zien, je neemt je singleplayer character dus mee naar multiplayer ). Ook heeft de campaign classes, je kan daar vrij tussen wisselen tijdens missies en op basis daarvan krijg je dynamische objectives... Je moet bijv. iemand ondervragen als je een Infiltrator bent, en als Engineer moet je dingen repareren.
Wat elemeNt zei in je topic is zeker niet waar, wil ik nog even duidelijk maken. elemeNt dacht dit waarschijnlijk omdat je inderdaad je multiplayer-character gebruikt, en je classes hebt... Dit is niet correct; er zijn gewoon drie modi (single- en multiplayer en coöp) maar de grenzen hiertussen zijn een beetje vervaagd... |
De Brink SP bevat echt dezelfde gameplay, missies en maps als de MP, alleen dan met bots als je team. Deze game moet je absoluut niet gaan halen als je hem alleen als singleplayer gaat spelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Volgende |