Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Nov 2010 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Daarom die vraagteken ..

Dance Central van konami heeft anderzijds best wel wat interesse in japan..Hun dance dance revolution games deden het ook wel oké..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Nov 2010 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Kinect blijft goed verkopen:
VG247 schreef:
Microsoft has just announced it’s sold 2.5 million units of Kinect within its first 25 days.The numbers are on a global basis following the launch of the motion camera in the UK, Europe, Australia and Japan. The recent push is down to Black Friday in the US last Thanksgiving week, according to MS.Microsoft announced ten days after its US launch that Kinect had sold 1 million units.The new figures will put the company at half-way through its 5 million estimate for the year for Kinect.“We are thrilled about the consumer response to Kinect, and are working hard with our retail and manufacturing partners to expedite production and shipments of Kinect to restock shelves as fast as possible to keep up with demand,” said interactive entertainment boss, Don Mattrick.“With sales already exceeding two and a half million units in just 25 days, we are on pace to reach our forecast of 5 million units sold to consumers this holiday.”Kinect launched on November 4 in US and November 10 in Europe and the UK.

En er lijkt een core Kinect game van THQ op komst:
VG247 schreef:
See? This is why you follow the Bilsonator on Twitter.THQ studio chief Danny Bilson’s just confirmed on Twitter that THQ is to soon announce a core Kinect title.No date has been given for the announcement, and there’s no detail.Fingers crossed this’ll be a VGAs affair: the awards take place on December 11, and Bilson’s already confirmed that Pan’s Labyrinth director Guillermo del Toro’s THQ game will get its first airing at the event.And that’s rumoured to be some kind of epic sci-fi trilogy.Mass Effect in a weird maze with Kinect at the VGAs. Heard it here first!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Dec 2010 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Citaat:
Microsoft zou naar verluid aan een firmwareupdate voor zijn Kinect-sensor werken, die de resolutie verhoogt waarmee de spelers worden waargenomen. Als gevolg zouden bijvoorbeeld individuele vingers geregistreerd kunnen worden.

Volgens Eurogamer zou het Kinect-ontwikkelteam hard aan het werk zijn om de resolutie van de dieptesensor op te schroeven. Momenteel legt die sensor beelden vast met een resolutie van 320x240 pixels, maar de camerahardware blijkt in de praktijk ook een resolutie van 640x480 te ondersteunen. Dit werd ontdekt door de Kinect-sensor op een pc aan te sluiten. De verviervoudiging van de resolutie zou als gevolg hebben dat kleine details, zoals de beweging van vingers, waargenomen zouden kunnen worden.

Het struikelblok bij het uitlezen van de sensor zou bij de bandbreedte van de usb-controller liggen. Omdat meerdere usb-apparaten tegelijk gebruikt kunnen worden op de Xbox 360, is er per apparaat een limiet ingesteld van ongeveer 15MBps. De Kinect-sensor zou bij een resolutie van 640x480 ongeveer 20MB aan beelddata per seconde versturen. Microsoft zou nu bezig zijn met een methode waarmee toch genoeg bandbreedte beschikbaar komt. Het bedrijf zou pogen via beeldcompressietechnieken de omvang van de uit te lezen sensordata te verkleinen. Een andere mogelijke oplossing zou zijn om de maximale snelheid van andere usb-interfaces omlaag te halen, zodat er meer bandbreedte vrijkomt voor Kinect.

Geweldig nieuws!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Ik zie kinect echt overal opduiken...Er zijn vrienden van mij die Kinect hebben maar geen X360. Als dit zo doorgaat zullen er meer Kinect hardware worden verkocht dan X360's =p.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 26 Jan 2011 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Angry Birds Kinect:

http://www.youtube.com/watch?v=zVFijUqMoco&feature=player_embedded#t=25s
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Mei 2011 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Sep 2016 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Even een oud topic omhoog gehaald! Ik denk dat René me hier wel mee kan helpen! Ik heb gisteren een Xbox 360 Kinect op de kop weten te tikken voor een hele schappelijke prijs en ben er vandaag een beetje mee aan de slag gegaan. Het is een leuke accessoire en er zijn een kleine hoeveelheid games die ik er graag voor zou willen aanschaffen. Echter meen ik me te herinneren dat er ook voice commands gegeven kunnen worden via Kinect; zelfs op Xbox 360. Helaas krijg ik dit niet voor elkaar. Alle instellingen om dit mogelijk te maken staan aan, dus ik weet niet wat ik verkeerd doe. Ik begin ook steeds met 'Xbox' maar er gebeurt eigenlijk helemaal niets. Enig idee wat er aan de hand is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 19 Sep 2016 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Er is geen Nederlandse support. Je zult je locatie dan ook aan moeten passen naar bijvoorbeeld United Kingdom of United States.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Sep 2016 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Rene Groen schreef:
Er is geen Nederlandse support. Je zult je locatie dan ook aan moeten passen naar bijvoorbeeld United Kingdom of United States.

Dus ik kan geen Engelstalige commands geven als mijn locatie op Nederland staat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 19 Sep 2016 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Asianator schreef:
Rene Groen schreef:
Er is geen Nederlandse support. Je zult je locatie dan ook aan moeten passen naar bijvoorbeeld United Kingdom of United States.

Dus ik kan geen Engelstalige commands geven als mijn locatie op Nederland staat?


Volgens mij niet, je zou het eens kunnen testen door je locatie te veranderen. Heeft verder geen gevolgen en kun je erna gewoon weer aanpassen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group