Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Rene Groen BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 22:49    Onderwerp: Feyenoord Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Het lijkt erop dat Feyenoord weer op de weg terug is. Het lijstje aankopen is op dit moment als volgt:

- Luigi Bruins (Excelsior)
- Andwélé Slory (Excelsior)
- Tim de Cler (AZ)
- Giovanni van Bronckhorst (Barcelona)
- Kevin Hofland (VFL Wolfsburg)
- Roy Makaay (Bayern München)

Op het lijstje van namen staan nu nog Danny Koevermans (AZ, is al akkoord met Koevermans, moeten er nog wel uitkomen met de club) en Ebi Smolarek (Borussia Dortmund).

Uiteraard als clubliefhebber, maar ook als liefhebber van het Nederlands voetbal doet het me goed dat ze weer mee lijken te kunnen voor de titel volgend jaar. Wat denken jullie: kan Feyenoord met dit team weer mee voor het kampioenschap of zijn er in bepaalde linies nog versterkingen nodig?


Laatst aangepast door Rene Groen op 28 Jun 2007 17:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
E-man BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Ik ben heel blij met de aankopen.. de titel is te vroeg voor dit jaar denk ik misschien het jaar erna. Ik denk dat ze met Gio linksback gaan spelen, dan De Cler op de plek van Bahia en Hofland op de plek van vlaar ofzo. Drenthe kan dan linksmidden. Castelen moeten ze er nu of in de winter uitgooien, anders vangen ze er niks meer voor. Dat is zonde. Slory basis en Vincken bank. Ekramy mag wel op doel van mij volgend seizoen, die is echt wel goed.

Ik zeg cupfighten dit jaar in de NL beker

Rene, je moet Bayern Muchen even veranderen in Roy Makaay.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 28 Jun 2007 09:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Zeker geen slechte aankopen nee. Ben toch benieuwd waar ze opeens het geld vandaan toveren. Die talentpool klinkt ook een beetje als een korte termijn oplossing, of zouden ze toch hun eigen Scheringa gevonden hebben. Ik denk niet dat de titel meteen reeël is, maar het is wel fijn als ze een beetje in het spoor kunnen blijven van de nieuwe top 3. Bovendien was 0-4 en 4-1 ook een beetje saai.

En nu kijken of ze de selectie verder in stand kunnen houden. De Cler, Gio, Makaay zijn weliswaar goede spelers, maar om de stap te maken richting de titel moeten de jonge spelers behouden worden en doorgroeien. Ik heb trouwens ook gelezen dat v Marwijk Pienaar wilde terughalen. Dat zou wel een enorme naaistreek zijn richting Ajax dat hem alle kansen heeft gegeven uit Zuid Afrika.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Jun 2007 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

E-man schreef:


Rene, je moet Bayern Muchen even veranderen in Roy Makaay.


Woeps, een hele club opkopen is wat teveel van het goeie, zal het lijstje ook even updaten ^_^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Svensation BerichtGeplaatst: 29 Jun 2007 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 646

Goed bezig iig bij Feyenoord. Snap alleen niet waar ze ineens het geld vandaan halen. Ik gun het alleen die Bosz niet. Maar ben benieuwd waar ze dit seizoen gaan eindigen. Ik sluit een kampioenschap echt niet uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
StijnNL BerichtGeplaatst: 30 Jun 2007 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mei 2007
Berichten: 361

Feyenoord is inderdaad weer een beetje aan het verbeteren.

@Svensation: Ik weet ook niet waar ze het geld opeens vandaan hebben, ik bedoel zoveel hebben ze toch ook weer niet verkocht .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bruno Jacobs BerichtGeplaatst: 01 Jul 2007 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eigenaar


Geregistreerd op: 28 Jun 2003
Berichten: 1586

De geruchten gaan dat dit mede komt door Jorien van den Herik (ook al is hij al weg) zie ook dit stukje uit het AD: http://www.ad.nl/sport/article1473578.ece

Ik ben als Feyenoord supporter zeker blij met deze aankopen, het zag er een kleine maand geleden nog niet zo rooskleurig uit, zo zonder nieuwe trainer en zonder nieuwe aankopen, dat is nu wel anders.

Of Feyenoord dit jaar kampioen wordt durf ik niet te zeggen, het zou wel moeten kunnen maar ik reken er persoonlijk niet op, al sta ik het liefst weer op de Coolsingel over een klein jaartje (is ook het 100 jarige jubileum he!)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group