Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Dellion schreef:
Het zijn goeie artiekelen, maar na 1 artiekel heb je je punt ook al duidelijk Joni. Nu is het bijna ala Christian de spanjaard.
Blijkbaar niet, want jij vond het nog steeds nodig om Vlaanderen te beledigen alsof wij anti-Nederland waren terwijl Vlaanderen zowat het enige land wereldwijd is dat vond dat Nederland goed speelde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Joni Philips schreef:
Dellion schreef:
Het zijn goeie artiekelen, maar na 1 artiekel heb je je punt ook al duidelijk Joni. Nu is het bijna ala Christian de spanjaard.
Blijkbaar niet, want jij vond het nog steeds nodig om Vlaanderen te beledigen alsof wij anti-Nederland waren terwijl Vlaanderen zowat het enige land wereldwijd is dat vond dat Nederland goed speelde.


Beste joni, waar.. Nadat jij dat zei zeg beledig ik vlaanderen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Joni Philips schreef:
Dellion schreef:
Het zijn goeie artiekelen, maar na 1 artiekel heb je je punt ook al duidelijk Joni. Nu is het bijna ala Christian de spanjaard.
Blijkbaar niet, want jij vond het nog steeds nodig om Vlaanderen te beledigen alsof wij anti-Nederland waren terwijl Vlaanderen zowat het enige land wereldwijd is dat vond dat Nederland goed speelde.

Inderdaad.

Sowieso belachelijk hoe Vlaanderen hier gebashed wordt terwijl dat niets met Spanje te maken heeft, alleen maar omdat Chris een beetje zat te flamen naar Dellion, die het voor alle duidelijk net zo hard terug deed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Doe dan ook een slotje op dit topic. Het is nu niets meer dan flamen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

precies wat ik gister al zei.
Inderdaad geen inhoud meer hier.

het wk is trouwens ook afgelopen dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
chimnino BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2008
Berichten: 1276

Doet Joni nou net zo triest mee als de andere Belgen hier? Lekker happen naar die guppies die NL verdedigen? Valt me een beetje tegen. Dacht toch wel dat die boven dit soort geleuter stond. Pleur dit topic lekker op slot. Het is gedaan met het WK. Laatste wedstrijd is gespeeld, de winnaar heeft de cup in handen. Afgelopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik denk dat het gebash eigenlijk alleen voor zie zang en christiaan was. Voor de rest vind ik het prima als je voor Spanje bent, maar het verlies er zo proberen er in te wrijven is gewoon fout.

Ik vind het trouwens vrij ironisch dat iemand die half Bask is zo voor Spanje zit te supporten terwijl de meeste Basken en Catalanen woedend zijn vanwege de Spaanse overwinning.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/sport/2010/07/geweld_in_baskenland_na_finale.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Nee nee. Niemand is voor nederland hé,
heel de wereld tegen ons. boos.
Oeh.
HmmHmm

Haha best lol, van baskenland

Tevens zin in het gewone voetbal, ajax gaat toch wel winnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Robert schreef:
Ik denk dat het gebash eigenlijk alleen voor zie zang en christiaan was. Voor de rest vind ik het prima als je voor Spanje bent, maar het verlies er zo proberen er in te wrijven is gewoon fout.

Ik vind het trouwens vrij ironisch dat iemand die half Bask is zo voor Spanje zit te supporten terwijl de meeste Basken en Catalanen woedend zijn vanwege de Spaanse overwinning.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/sport/2010/07/geweld_in_baskenland_na_finale.html


Baskenland is ook Oranje..

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Lawliet schreef:
Doe dan ook een slotje op dit topic. Het is nu niets meer dan flamen.

Ja, dit topic krijgt een hoog -gehalte. Om maar niet met grote Tactical Facepalm plaatjes aan te komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

nouja ik vond de taekwondo demonstratie tog geslaagd

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Velqor BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

streetfighter schreef:
nouja ik vond de taekwondo demonstratie tog geslaagd



geweldige actie nogsteeds
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
streetfighter BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Ja een heel vette Tobi geri . alleen is het een voetbalwedstrijd en geen martial arts
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Velqor BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

streetfighter schreef:
Ja een heel vette Tobi geri . alleen is het een voetbalwedstrijd en geen martial arts


Ach, nederland had tenminste nog een beetje sportiviteit door (als ik me goed herriner) een corner nient te nemen en terug te geven omdat het niet eerlijk was.
(maar idk bout that.)

Tevens. als spanje het doet mag nederland het ook hard spelen ( volgende keer als spanje stopt met hard, moet nederland ook stoppen )

Ah volgende keer kijken of ze er van geleerd hebben. en hopelijk dan tegen duitsland
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

streetfighter schreef:
nouja ik vond de taekwondo demonstratie tog geslaagd


Ja, een memorabele overtreding van dit WK. Ik dacht dat de trap tegen De Zeeuws hoofd (was het toch?) zou winnen qua hardste overtreding, maar deze maakt zeker ook een kans. Maar goed, geslaagd? Een belachelijke overtreding wel.

Ik vind al die plaatjes die men ervan maakt ook geweldig ^^


Laatst aangepast door GekooktEi op 12 Jul 2010 15:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

http://www.nu.nl/sport/2290981/cruijff-noemt-spel-nederland-lelijk-en-hard.html

Citaat:
"Nederland heeft twintig minuten goed gespeeld en is daarna overgeschakeld op schoppen en provoceren.''


die eerste 20 minuten vond ie goed? Toen we bijna met 2-0 achter stonden en geen kansen creerden?


Laatst aangepast door Uchiha_Shadow op 12 Jul 2010 15:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jul 2010 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Dellion schreef:
Joni Philips schreef:
Dellion schreef:
Het zijn goeie artiekelen, maar na 1 artiekel heb je je punt ook al duidelijk Joni. Nu is het bijna ala Christian de spanjaard.
Blijkbaar niet, want jij vond het nog steeds nodig om Vlaanderen te beledigen alsof wij anti-Nederland waren terwijl Vlaanderen zowat het enige land wereldwijd is dat vond dat Nederland goed speelde.


Beste joni, waar.. Nadat jij dat zei zeg beledig ik vlaanderen?


Dellion schreef:
en belgen en voetbal is helemaal een grap


Dellion schreef:
Wat jij nu doet is selectief nieuws zoeken, die in voordeel van jou en je volkje kan zijn. Best zielig als ik heel eerlijk mag zijn..


chimnino schreef:
Doet Joni nou net zo triest mee als de andere Belgen hier? Lekker happen naar die guppies die NL verdedigen? Valt me een beetje tegen. Dacht toch wel dat die boven dit soort geleuter stond. Pleur dit topic lekker op slot. Het is gedaan met het WK. Laatste wedstrijd is gespeeld, de winnaar heeft de cup in handen. Afgelopen.

Zie reacties als bovenstaande. Ik blijf erbij dat zowel Nederland als Spanje faalden, maar als we België en Vlaanderen gaan aanvallen; kan ik harder slaan.

En de reden dat ik het nog even openhield: de Awards zijn uitgereikt: http://www.fifa.com/worldcup/awards/index.html Naast Furlan worden ook Casillas en Mueller beloond. Fair Play Award werd ook uitgereikt, die prijs gaat naar Spanje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 39 van 39

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group