Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  
zie sang BerichtGeplaatst: 05 Aug 2009 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

schumi onzeker voor de GP om Massa te vervangen , eerst en vooral heeft schumi last van een oude nek kwetsuur opgelopen door mee te racen in moto klasse ( gevallen ) en nu terug weerkerent door test met de Ferarri 2007 ,
2de , Willams en Redbull stellen hun veto in om de Ferarri 2009 niet te laten testen , blijkbaar kent schumi deze wagen niet , maar als er een niet deelname komt is het 100% door zijn nek .

Word vervolgt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 07 Aug 2009 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

wat ik hierboven typte blijk alweer mis schumi rijd nu al 2 dagen rond met de charts
en alle pijn blijkt voorbij ...
EINDE
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 11 Aug 2009 10:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

slecht nieuws voor je Zie Sang:

De comeback van Michael Schumacher is van de baan. De Duitser heeft teveel last van zijn nek, een overblijfsel van een motorongeluk in februari, en is niet in staat om weer te gaan racen in de Formule 1, waar de g-krachten enorm zijn. Ferrari-testcoureur Luca Badoer zal nu voor het team rijden in Valencia.

"Gisteravond heb ik Ferrari-president Luca di Montezemolo en teambaas Stefano Domenicali moeten informeren dat ik helaas niet kan invallen voor Felipe", liet de Duitser weten op zijn website. "Ik heb er echt alles aan gedaan om mijn terugkeer mogelijk te maken, maar tot mijn spijt is het niet gelukt. Helaas hebben we de pijn die ik kreeg tijdens de test in Mugello niet kunnen verhelpen, ondanks het feit dat we op medicinaal en therapeutisch gebied alles hebben geprobeerd."

"De consequenties van de verwondingen die ik opliep in mijn motorongeluk in februari, breuken in de nek en bij het hoofd, zijn nog steeds te zwaar. Daarom kan mijn nek de enorme krachten van een Formule 1-auto nog niet aan. Dit is een duidelijk resultaat van de onderzoeken die we in de afgelopen twee weken hebben gedaan. Aangezien er geen verbetering was na de dag in Mugello, heb ik besloten om de definitieve test gisteren te doen."

"Ik ben diep, diep teleurgesteld. Het spijt me enorm voor Ferrari en alle fans die hun vingers voor mij gekruist hielden. Ik kan alleen maar herhalen dat ik alles heb gedaan wat in mijn macht lag. Het enige wat ik nu nog kan doen, is duimen voor het hele team in de komende races."

Ferrari-president Luca di Montezemolo vindt het jammer dat Schumacher niet kan terugkeren, maar wil de Duitser graag bedanken voor zijn inzet. "Ik vind het erg vervelend dat de problemen van Michael betekenen dat hij niet zal terugkeren in de racerij", zei hij. "Ik heb zijn enorme inspanningen en motivatie zeer gewaardeerd. Zijn terugkeer zou zeer goed geweest zijn voor de Formule 1 en ik ben er zeker van dat we hem weer voor de overwinning zouden zien vechten. Namens Ferrari en alle fans wil ik hem bedanken voor zijn inzet in deze omstandigheden."

"In overeenstemming met Stefano Domenicali hebben besloten om Luca Badoer een kans te geven om voor de Scuderia te racen na zo veel jaren hard gewerkt te hebben voor het team als testcoureur."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 11 Aug 2009 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

jammer slaat niet in als een bom , maar dat is nu het leven .
Ik vindt het wel jammer maar die nekspieren moeten die G krachten weerstaan .
Gezondhied gaat boven alles , nu zal ik nooit schumi nog ff zien racen
maar heb 9 of medere fijne jaren F1 door schumi meegemaakt , THX schumi
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 16 Nov 2009 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

WTF!!!


Officieel: Mercedes neemt Brawn GP over
16 november 2009

Mercedes heeft maandagmiddag tijdens een persconferentie in Berlijn bekendgemaakt een meerderheidsbelang in Brawn GP te hebben genomen. Het team zal worden omgedoopt tot een fabrieksteam van Mercedes. De Duitse autofabrikant zal echter nog wel tot en met 2015 motoren blijven leveren aan McLaren.

Al enkele maanden gonsde het van de geruchten dat Mercedes een meerderheidsbelang in Brawn GP zou willen, ondanks een exclusiveitscontract met McLaren, dat pas eind 2011 afloopt. Dat is echter opgelost door een langere motorendeal en het terugverkopen van de aandelen aan de McLaren Group.

Daimler zelf zal officieel 45,1% van de aandelen in Brawn in handen krijgen, terwijl Aabar Investments 30% van de aandelen overneemt. Aabar heeft echter ook weer een belang van 9,1% in Mercedes en zodoende heeft de Duitse fabrikant nu wel een meerderheidsbelang binnen het team.

"Mercedes zal volgend jaar met een eigen fabrieksteam in het wereldkampioenschap Formule 1 deelnemen", vertelde Mercedes-baas Dieter Zetsche. "Dat is mogelijk door een overname van 75,1% van de aandelen van Brawn GP, waarvan 45,1 procent voor Daimler zal zijn. De rest zal in handen blijven van Ross Brawn, Nick Fry en andere aandeelhouders. Ross Brawn zal aanblijven als teambaas."

Wie de coureurs zullen worden, wilde Mercedes niet bevestigen. Dat Nico Rosberg al een contract heeft bij het team, is een publiek geheim. Er bestaan alleen nog vraagtekens over de tweede coureur. Jenson Button lijkt te vertrekken naar McLaren, waardoor Nick Heidfeld bij Mercedes kan komen te rijden. "Het kost nog wat tijd om alles af te ronden. We moeten er voorzichtig mee omgaan", vertelde directeur motorsport Norbert Haug.

De laatste keer dat er een fabrieksteam van Mercedes op de Formule 1-grid stond, was in 1955.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Nov 2009 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Grappig. Button gaat dus van Mercedes naar Mercedes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 23 Nov 2009 21:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2008
Berichten: 982

HAHAHAHAHAHA:

Montoya (nr. 42) was in gevecht met de Amerikaan Tony Stewart en dat ging gepaard met de nodige irritante tikjes op de achterkant van laatstgenoemde. Toen Montoya er naast zat had Stewart er genoeg van en gaf hij de coureur van Chip Ganassi een flinke zet. Montoya raakte vervolgens de muur, waarna hij dertig ronden in de pits moest staan zodat zijn auto gerepareerd kon worden. Toen Montoya de baan weer op reed, was hij uit op wraak. Hij vond Stewart en reed hem schaamteloos van de baan.


hij blijft m'n held..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Athena BerichtGeplaatst: 23 Dec 2009 10:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Dec 2009
Berichten: 99

Goed, help me even. Het geniaalste moment van Formule 1 vind ik dat toen er bij de start 2 wagens op elkaar knalden waardoor de helft van alle coureurs uitviel en natuurlijk Schumacher won. Alleen weet ik niet meer wie het waren die crashten (ik meen R. Schumacher en nog iemand maar volgens mij klopt het niet) en wanneer het was, en ook niet waar haha.
Zal eens even navragen, kun je het op YT kijken. Of misschien weet je het zelf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 23 Dec 2009 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Officeel : Michael Schumacher is terug bij Mercedes en Ross Brown
ploegmaat is Rossberg. Shumi is back.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group