Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 30 Apr 2007 12:35    Onderwerp: PS3 keyboard vraagje Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

ik heb net een keyboard voor mijn ps3 gekocht maar mijn toetsenbord is azerty maar ik type qwerty hoe kunt ge da veranderen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 30 Apr 2007 13:17    Onderwerp: Re: PS3 KEYBOARD VRAAGJE Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

dnarbeis schreef:
ik heb net een keyboard voor mijn ps3 gekocht maar mijn toetsenbord is azerty maar ik type qwerty hoe kunt ge da veranderen


Een ander toetsenbord kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cor BerichtGeplaatst: 30 Apr 2007 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Ik kan er verbazingwekkend weinig over vinden, maar in dit (klik) forum geven ze je de tip om het keyboard bij de ps3 instellingen op Frans te zetten. Het enige nadeel daarmee is dat de speciale tekens (@ enzo) dan niet meer overeen komen, dus dat werkt ook niet helemaal vlekkeloos en meer een tijdelijke oplossing. Het is maar hopen dat Sony later nog goede support geeft voor Belgische toetsenborden.

Alternatief kun je natuurlijk de letters op je toetsenbord van plaats verwisselen, maar dat zul je wel niet lekker vinden typen .

Trouwens, een topictitel hoeft echt niet volledig in hoofdletters. Dat komt nogal schreeuwerig over.

EDIT: @René: volgens mij bedoelt ie juist dat hij een azerty toetsenbord heeft, maar dat als hij typt de letters in qwerty verschijnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 30 Apr 2007 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Cor schreef:


EDIT: @René: volgens mij bedoelt ie juist dat hij een azerty toetsenbord heeft, maar dat als hij typt de letters in qwerty verschijnen.


Ah, my bad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Apr 2007 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Cor schreef:
Ik kan er verbazingwekkend weinig over vinden, maar in dit (klik) forum geven ze je de tip om het keyboard bij de ps3 instellingen op Frans te zetten. Het enige nadeel daarmee is dat de speciale tekens (@ enzo) dan niet meer overeen komen, dus dat werkt ook niet helemaal vlekkeloos en meer een tijdelijke oplossing. Het is maar hopen dat Sony later nog goede support geeft voor Belgische toetsenborden.
Windows doet het niet eens dus ja, ik vrees ervoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 30 Apr 2007 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

het klopt wat je zegt,heb net even mijn instellingen naar frans gezet en het werkt,bedankt he
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group