Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
vgo910 BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 10:46    Onderwerp: Warming up Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

Ik moet voor school een warming up organiseren voor morgen(ik weet het, ik ben er een beetje laat mee) Mijn inspiratie is nul. Weet iemand misschien iets.
Het moet ongeveer 10-15 minuten duren. En het moet een beetje gericht zijn op voetbal, maar dat is niet echt te doen aangezien we hebben maar 1 of 2 ballen tot onze beschikking hebben.

Help me plz..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 10:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Hehe ik ken het, ik moest het vorige week ook doen . Ben even een nieuwsberichtje aan het maken, daarna zal ik even wat uittypen!

Het is helemaal niet zo moeilijk, en dit kan op alle sporten gericht zijn.

Het begin - 5 minuten
Ren van de ene kant van het veld naar de andere kant. Wissel het zo nu en dan af met armen zwaaien / hakketik / kruispas.

Daarna - paar minuten
Korte strekoefeningen. Aangezien het helemaal niet zo goed is, niet teveel doen. Gewoon even je liezen strekken (ene been schuin naar rechts/links, andere buigen) en je hakken strekken, als je daar misschien later last van zou krijgen.

Tot slot - 5 minuten
Teamspel. Je zegt dat je 2 ballen tot je beschikking hebt, dat is mooi. Ik weet niet hoe groot je klas is, maar hopelijk niet te groot. Verdeel je klas in twee groepjes. Daarna ga je lummeltje spelen. Twee mensen staan in het midden, de rest moet overspelen. Zorg ervoor dat iedereen in beweging blijft, anders heeft het geen nut.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
vgo910 BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

We hebben best wel grote klas, 30 mensen ofzo. Dan heb je twee groepen van 14+ lummel

Maar ik begin wel met standaard warmingup om de tijd te vullen


Laatst aangepast door vgo910 op 20 Sep 2009 11:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Ok, met twee ballen is dat onmogelijk . Even wat anders bedenken.

Laatst aangepast door Simon op 20 Sep 2009 11:23; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Simon BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 11:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

Teamspel Zelf bepalen

Een spel wat wij altijd doen voor we gaan rugbyen, maar het is ook gewoon goed om zomaar te doen (aangezien je veel beweegt). Bind bij iedereen een lintje achter op hun rug, en ga dan in een groot veld staan. Het is 1v1, maar iedereen staat wel om elkaar heen. Het is de bedoeling dat je het lintje van iemands rug grijpt. Klinkt makkelijker dan het is. Hierdoor buig je veel wat wel goed is om op te warmen.

Teamspel Zelf bepalen
Dit ken je vast wel. Er staan 1 of 2 mensen in een groot vierkant, en de rest staat verdeeld over de vier vlakken. Geef elk vlak een letter (A,B,C,D) en wanneer jij de letters roept, moeten ze naar de overkant rennen. Wanneer je getikt wordt, moet je ook in het vierkant staan. Echter, degenen die getikt zijn mogen niet meer lopen! Zij moeten stil blijven staan. Ze mogen wel andere mensen tikken, als dat lukt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
vgo910 BerichtGeplaatst: 20 Sep 2009 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

Simon Venneman schreef:
Teamspel Zelf bepalen
Dit ken je vast wel. Er staan 1 of 2 mensen in een groot vierkant, en de rest staat verdeeld over de vier vlakken. Geef elk vlak een letter (A,B,C,D) en wanneer jij de letters roept, moeten ze naar de overkant rennen. Wanneer je getikt wordt, moet je ook in het vierkant staan. Echter, degenen die getikt zijn mogen niet meer lopen! Zij moeten stil blijven staan. Ze mogen wel andere mensen tikken, als dat lukt.


Zoiets had ik ook al in gedachte.Ik denk dat ik dot ook wel ga doen. Lekker simpel en weinig atributen nodig. Dank
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group